erik schreef:Toch fijn dat ie een airbag heeft. Krijg je het dashboard tenminste niet echt direct in je gezicht.........
Is handiger bij de identificatie

Die crashfoto ziet er echt niet uit. Wat is dat ding opgevouwen zeg. Het is net zoals met een Tupolev. Ik ga wel lopen.sb153b schreef:
Toch begin ik me stilaan wel te ergeren aan de slotopmerking in de grote ANWB campagne: Hebben we u ooit de verkeerde kant uit gestuurd? Moet je wel durven of een enorme plaat voor je toeter hebben....
Neemt overigens niet weg dat een gemiddelde zeepkist veiliger lijkt dan een Landwind..![]()
Cornell.

Wat verwacht je dan toch voor dat geld?taaffert schreef:Vandaag kwam bij mij op school een jongen met zo`n Landwind aan. Wat een hok. Kan me voorstellen idd dat het niet veilig is. Als je kijkt naar de afwerking, de materialen en ook hoe het beweegt als er mensen in stappen, dan kan het niet anders dan een dweil op de weg liggen...ik wens de mensen die er eentje gekocht hebben veel succes.
jelger schreef:iemand met een goed stel hersend had allang door dat er meerdere deelbelangen in de anti-propaganda trom meespeelden
Toch lijkt dit me wat overdreven. Kijk een hoeveel automerken uit alle windstreken van de wereld er inmiddels zijn. Zou er voor china dan ineens een uitzondering gemaakt worden door de ANWB? Laten we ook niet vergeten dat www.amt.nl ook een commerciele site is.Maar zou dit toch niet een wat doorzichtige poging zijn om de Europese auto-industrie te beschermen tegen het oprukkende prijsgeweld uit China ?

Ook een commercieel belang! (de presentator)verde900 schreef:Als hij altijd op de fiets komt kan ik me daarbij best wat voorstellen.erik schreef:Lijkt me in het straatje passen van die nederlandse autoprogramma's waarin de presentator met droge ogen beweerd dat de nieuwe suzuki alto de meest fantastische auto is waarin hij ooit heeft gereden.

Mag hij als tegenprestatie een weekje in een Alto rijden.......... (de bofkont)Robberts schreef:Ook een commercieel belang! (de presentator)verde900 schreef:Als hij altijd op de fiets komt kan ik me daarbij best wat voorstellen.erik schreef:Lijkt me in het straatje passen van die nederlandse autoprogramma's waarin de presentator met droge ogen beweerd dat de nieuwe suzuki alto de meest fantastische auto is waarin hij ooit heeft gereden.

En nog wat langer het programma presenteren want daar betaalt de importeur ook aan mee!verde900 schreef:Mag hij als tegenprestatie een weekje in een Alto rijden.......... (de bofkont)Robberts schreef:Ook een commercieel belang! (de presentator)verde900 schreef: Als hij altijd op de fiets komt kan ik me daarbij best wat voorstellen.