Zomaar een vraagje:
-
John.K
- Geregistreerd lid
Re: Zomaar een vraagje:
Atb/Mtb,
beetje fitness,
Ach druk met werk, auto's en gezin.
Zou ik tijd hebben zou ik echt van alles doen.
Heb ooit gehockeyd, squash en duiken gedaan
John
beetje fitness,
Ach druk met werk, auto's en gezin.
Zou ik tijd hebben zou ik echt van alles doen.
Heb ooit gehockeyd, squash en duiken gedaan
John
-
EvelKnievel
- Geregistreerd lid
2x / week 2 uur fitness, de rest is niet aan mij besteed.
-
Marknett
- Lid van verdienste
Wat ik hier mis; voetballuh, dartuh, snookeruh. Verkeerde forum ofzo? 
Zelf beoefen ik graag polo (niet de ballengraaiende variant met 20 nichten in het zwembad), powerboat racing, zeezeilen, jagen op groot wild en jai-alai. Helaas moet ik me op grond van eindigheid van financiele middelen beperken tot de minder mondaine takken van sport. Beetje fitness, MTB, duiken als er een koraalrif in de buurt is ...
Zelf beoefen ik graag polo (niet de ballengraaiende variant met 20 nichten in het zwembad), powerboat racing, zeezeilen, jagen op groot wild en jai-alai. Helaas moet ik me op grond van eindigheid van financiele middelen beperken tot de minder mondaine takken van sport. Beetje fitness, MTB, duiken als er een koraalrif in de buurt is ...
-
EvelKnievel
- Geregistreerd lid
oow, dat rekenen jullie ook tot de sporten ?Marknett schreef: Zelf beoefen ik graag powerboat racing
Zet er voor mij dan maar motorrijden met af en toe eens een cirquitdagje meepikken bij !
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Hockey heb ik jaren gedaan, erg leuk. Golf is ook leuk, maar ben er te ongeduldig voor.....als het even niet lukt heb ik de neiging met die clubs te gaan smijten
.
Maar er gaat niets, maar dan ook niets boven wintersport. Lekker skiën, om half 10 op de berg en er om een uur of 5 af. Dan nog uurtje de kroeg in en een goed bord Oostenrijks voer
Maar er gaat niets, maar dan ook niets boven wintersport. Lekker skiën, om half 10 op de berg en er om een uur of 5 af. Dan nog uurtje de kroeg in en een goed bord Oostenrijks voer
-
Rutger
- Geregistreerd lid