kenteken met je naam?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » di 20 nov, 2007 0:25

In Denemarken is het ook al jarenlang mogenlijk om een persoonlijk nummerbord te hebben, ik weet echter niet wat het kost hier.

Groet, Rolf (hij doet bij deze ook een duit in het zakje)

andersson
Geregistreerd lid

Bericht door andersson » di 20 nov, 2007 17:11

wat een onzin initiatief...niets beters te doen daar in de kamer?

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » di 20 nov, 2007 17:34

doet me denken aan vriend van me die in amerika ook leuke kenteken platen had laten drukken voor hun auto :) waar ze mee rondtrokken

Afbeelding

edwardk
Geregistreerd lid

Re: kenteken met je naam?

Bericht door edwardk » di 20 nov, 2007 18:32

baszwolle schreef:zit net het nieuws te kijken en wat ze nu weer verzinnen, een kenteken op naam dus ook de mogelijkheid JE naam op je auto te hangen.

niets voor mij, te blabla. zie ze wel weer voor me op de bolides in de PC hooftstraat.

http://www.nu.nl/news/1321073/10/rss/VV ... tekst.html
Quanta kosta, wa kost da ?, zal wel niet voor weinig zijn :lol:

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 20 nov, 2007 18:34

RolVer schreef:In Denemarken is het ook al jarenlang mogenlijk om een persoonlijk nummerbord te hebben
ook in Belgie en Duitsland(kost geen drol) Zweden, eigenlijk overal behalve hier.

andersson
Geregistreerd lid

Bericht door andersson » di 20 nov, 2007 19:31

mangox schreef:doet me denken aan vriend van me die in amerika ook leuke kenteken platen had laten drukken voor hun auto :) waar ze mee rondtrokken

Afbeelding
genant...

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » di 20 nov, 2007 19:38

humor dat zijn gewoon dingen die alleen in Amerika kunnen :) netzoals

Afbeelding

dit bord vraagt er gewoon om:)

andersson
Geregistreerd lid

Bericht door andersson » di 20 nov, 2007 20:11

zozo t gaat maar door met de goede grappen

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » di 20 nov, 2007 20:16

neej neej ik stop al is heus niet beledigend bedoeld tegen mensen. ik wou gewoon een voorbeeld geven wat er wel niet kan gebeuren als je die kentekens hier ook komen. zijn niet de leuke dingen die er op komen te staan.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 20 nov, 2007 22:39

haha, echt wel. Ik kan hier hartelijk om lachen :lol:

wulf
Geregistreerd lid

Bericht door wulf » za 01 dec, 2007 1:05

zucht.... wat zielig.. :roll:
mangox schreef:doet me denken aan vriend van me die in amerika ook leuke kenteken platen had laten drukken voor hun auto :) waar ze mee rondtrokken

Afbeelding

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 01 dec, 2007 1:14

Ik wed dat je zou hebben gegrinnikt als je een auto met dit kenteken zou zijn tegengekomen in de states...

Heb jij intussen je SAABforum.nl plaathouder voor om je zweedse plaat zitten?

wulf
Geregistreerd lid

Bericht door wulf » za 01 dec, 2007 1:52

Hehehe, waarschijnlijk wel :D En aangezien de plaat van Michigan is, zou ik hem ook nog een keertje tegen kunnen komen.

Mijn zweedse plaat is net iets te groot (misschien iets van een halve centimeter) voor de SAAforum.nl houder wat heel jammer is. Ik kan er natuurlijk ook een Nederlandse plaat opzetten wat ook wel exclusief is. Toch maar even kijken op ebay.nl .

Maar om op het onderwerp terug te komen, die personelijke nummerborden zijn toch wel leuk om te hebben. Afhankelijk van de staat betaal je er maar iets van $25 - 75 voor dus het is helemaal niet duur. Als het kan, waarom niet? Op mijn vorige auto had ik "93 AERO" maar nu heb ik "9 T" op mijn 9-5 zitten. (POOIERS stond hoog op mijn lijst maar die was helaas niet meer beschikbaar..)

Afbeelding

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » za 01 dec, 2007 8:59

Een oud tante van me in Scotland had Bad 13 op haar 635 CSi staan, haar zoon rijdt er nu mee, moest daar altijd om grinniken.

Och, als individualistisch denker zou ik geen nee zeggen tegen een personal plate, op mijn dodge Ram 2500 TD in de States had ik Scots staan. Zou de dikke brommer echt wel met een plaat uitrusten, mocht die mogelijkheid er komen. Maak me eigenlijk niet zo druk over de politici die weer eens willen scoren. Als ik dat zou doen, had ik geen leven meer. (Mag toch niet stemmen hier ;-)

Maar, zouden we dan een collecte houden om Woutertje Bos de plaat "Stop mij" aan te smeren voor zijn dienstauto? ;-)

Plaats reactie