Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » ma 16 apr, 2007 18:54
Paul Viking schreef:Het woordje 'onbetrouwbaar' heeft door deze auto een veel diepere betekenis gekregen.
Dat is het euvel bij alles wat zo mooi is

Ik stond jaren geleden met de
vrachtwagen
te wachten voor een brug en toen de weg weer vrij was vloog er een spitfire over dacht ik maar het was een 12 cilinder xjs die me inhaalde
en ik keek echt naar boven,sindsdien ben ik er toch wel een beetje verliefd op
-
Tool
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tool » ma 16 apr, 2007 19:31
Paul Viking schreef:Wordt is tijd dat je dan toch eens kennis maakt met een XJS.....
Toch niet zoiets??
Dat vind ik waarschijnlijk de meest verschrikkelijke creatie van Jaguar ooit

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 16 apr, 2007 19:34
gj9000 schreef:sjoerdk schreef:Mijn vader ziet zo'n ding ook wel zitten, nu moet ik hem alleen nog zien te overtuigen dat hij er ook eentje aanschaft
En dan neem jij geheel vrijwillig de Aero over, of?

Dat staat al sinds 2005 vast dat ik die krijg

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 16 apr, 2007 19:43
Tool schreef:Paul Viking schreef:Wordt is tijd dat je dan toch eens kennis maakt met een XJS.....
Toch niet zoiets??

het is in ieder geval het onbetrouwbaarste tyfusding ooit.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 16 apr, 2007 19:48
verde900 schreef:Tool schreef:Paul Viking schreef:Wordt is tijd dat je dan toch eens kennis maakt met een XJS.....
Toch niet zoiets??

het is in ieder geval het onbetrouwbaarste tyfusding ooit.

Breng een goed exemplaar naar Engeland en laat hem daar helemaal naar de huidige maatstaven brengen en je hebt de perfecte auto! (Voor een flinke zak geld, o.a. verbeterde motor met meer pk's, fantastisch onderstel etc.)
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » ma 16 apr, 2007 19:53
sjoerdk schreef:gj9000 schreef:sjoerdk schreef:Mijn vader ziet zo'n ding ook wel zitten, nu moet ik hem alleen nog zien te overtuigen dat hij er ook eentje aanschaft

Zozo, die heb je dan vroeg geclaimd

Je zit nu in 4Havo, dus bent ca. 16 jaar... in 2005 was je dus ca. 14! (corrigeer me als ik me verreken)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 16 apr, 2007 19:53
gj9000 schreef:sjoerdk schreef:gj9000 schreef:

Zozo, die heb je dan vroeg geclaimd

Je zit nu in 4Havo, dus bent ca. 16 jaar... in 2005 was je dus ca. 14! (corrigeer me als ik me verreken)
Ik was net 15 toen het werd besloten

-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » ma 16 apr, 2007 19:55
sjoerdk schreef:Ik was net 15 toen het werd besloten

Bofkont! Je zal er op het IVA mooie sier mee maken (als je vader tenminste iets anders gevonden heeft, maar daar kan jij hem natuurlijk bij helpen

) Pas alleen wel op met je rechtervoet want de politie zit om de hoek en ze weten dat er in het dorp een paar autogekken studeren....

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 16 apr, 2007 19:57
gj9000 schreef:sjoerdk schreef:Ik was net 15 toen het werd besloten

Bofkont! Je zal er op het IVA mooie sier mee maken (als je vader tenminste iets anders gevonden heeft, maar daar kan jij hem natuurlijk bij helpen

)
Ik voel me ook nogal bevoorrecht

(Maar weinigen krijgen volgens mij als eerste auto een exemplaar met 200 pk...).
Zal zeker helpen met het zoeken naar een waardige vervangen, leuk
Ik zal inderdaad beheerst gas geven in die omgeving (sowieso

.)
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » ma 16 apr, 2007 20:01
sjoerdk schreef:Ik voel me ook nogal bevoorrecht
Zeker, maar je zult alleen niet de enige zijn daar in Driebergen want het wemelt er van de zoontjes van welgestelden (jouw Pa zal ook diep in de buidel moeten tasten....)
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 16 apr, 2007 20:02
gj9000 schreef:sjoerdk schreef:Ik voel me ook nogal bevoorrecht
Zeker, maar je zult alleen niet de enige zijn daar in Driebergen want het wemelt er van de zoontjes van welgestelden (jouw Pa zal ook diep in de buidel moeten tasten....)
En heel soms komt er voor al dat geld nog iets bruikbaars vanaf ook, heel soms...
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » ma 16 apr, 2007 20:03
gj9000 schreef:sjoerdk schreef:Ik voel me ook nogal bevoorrecht
Klopt, het stikt er van de rijke stinkerds die gewoon in de Bentley van papa naar school komen.
Het kost zo ongeveer €7000,- per jaar, maar van je hobby je beroep maken is wel een prachtige kans om aan te grijpen!
Ik ben er ontzettend blij mij dat ik de kans krijg om dat te doen, iedere dag met auto's bezig zijn lijkt me fantastisch!

-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » ma 16 apr, 2007 20:05
verde900 schreef:En heel soms komt er voor al dat geld nog iets bruikbaars vanaf ook, heel soms...
Dank je Verde

-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » ma 16 apr, 2007 20:06
gj9000 schreef:verde900 schreef:En heel soms komt er voor al dat geld nog iets bruikbaars vanaf ook, heel soms...
Dank je Verde

ik ken er nog 1 hoor....

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » ma 16 apr, 2007 20:27
verde900 schreef:gj9000 schreef:verde900 schreef:En heel soms komt er voor al dat geld nog iets bruikbaars vanaf ook, heel soms...
Dank je Verde

ik ken er nog 1....

Ik wist wel dat je mij bedoelde
@sjoerdk, met pelisie moet je daar echt oppassen jongen, zelfs als ik naar mijn kamer in Langbroek reed stonden ze wel eens te laseren midden in de polder... En een vangst die ze dan hadden