hoor ik ook bij,(42 jaar) ik heb nog geleerd op de snelweg alleen richting bij naar linksJungleman schreef: ↑di 05 jan, 2021 13:33
op zijn 18e examen doet voor theorie en praktijk en vervolgens 60 jaar of langer wordt 'losgelaten'...zonder tussendoor even een theorie-examen te hoeven doen.
als die richting aangeeft moet je hem voorlatenJungleman schreef: ↑di 05 jan, 2021 13:33
Want wie weet er nog hoe het zit met een bus, die binnen de bebouwde kom bij een halte richting aangeeft om weg te rijden?
alleen bij ons in het dorp kan dit niet meer, alle "busparkeerhavens" zijn weggehaald, al die teringdingen staan gewoon het doorstromende verkeer op te houden
volgens mij mag je daar niets doen en al helemaal geen personen oppikken 42 jaar geledenJungleman schreef: ↑di 05 jan, 2021 13:33
Strikvraag:
Situatie: een fietsstrook ligt voor een bushalte langs, de fietsstrook is als zodanig duidelijk te herkennen door rood asfalt met daarop de afbeelding van een fiets. Vraag: mag je als automobilist bij de bushalte stoppen, en zo ja, waarvoor?