nergens?Maar dat ge O-H in europees verband is toch nergens goed
mwa.
een goed initiatief dat gedwarsboomd wordt is niet leuk, helemaal mee eens, is zelfs kwalijk. vooral kwalijk voor het aanzien van de EU hier te lande. dat zou men zich eens moeten beseffen in Brussel. hoeveel er aan goodwill op deze manier door de plee gespoeld wordt.
als Saab 1 foute vergissing maakt, ben je dan ook helemaal Saab-af? haat je Saab dan? heb je dan nooit meer een goed woord ervoor?
lijkt me dat je dat toch van geval tot geval bekijkt. toch?
tenminste, zo kijk ik er tegenaan. maar ieder zijn / haar ding natuurlijk
ik ben meer van het positieve. ik heb een heel goed leven, mede dankzij de EU, NL, en mijn ouders, en ook mezelf. ondanks corrupte mensen hier en daar, slechte besluitvorming (die buitenproportionele aandacht krijgt afgezet tegen de goede zaken waardoor bij te veel mensen een vertekend beeld ontstaat - Media Manipulatie is een krachtig middel) , al met al zorgt het hele "raamwerk" op al die genoemde fronten op hun manier dat ik een meer dan bovengemiddeld leven heb.
maar goed, ik dwaal af, en voor ik het weet ben ik weer een betweter of wat er nog meer aan indirecte kwalificaties zijn langsgekomen deze week