Surseance voor Kroymans Corp. edit: per 01-04-09 failliet
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

[]op basis van dat standpunt kan iedere SAAB dealer de hut ook dichtdoen, de fiscus maakt de aanvraag van een kenteken dan misschien niet onmogelijk maar de registratie wel zolang Kroymans de BPM niet afdraagt, er staan de nodige SAAB's (en Jaguars en Alfa's) klaar die niet geregistreerd kunnen worden als dat BPM verhaal niet opgelost is
-
verde900
- Donateur

Een importeur is een doorgeefluik voor de bpm, die moet het afdragen aan de fiscus en ontvangen van de dealer, er vallen doorgaans geen importeurs om.
Kroymans had imho ook een iets te grote jas aan, deze had zich nooit als importeur van zoveel merken moeten willen profileren (misschien alleen van ferrari)
Kroymans had imho ook een iets te grote jas aan, deze had zich nooit als importeur van zoveel merken moeten willen profileren (misschien alleen van ferrari)
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
het is wel een beetje stil geworden omtrent alles met Kroymans, hoe zit het nou bijvoorbeeld met Ferrari, lees dat ze ook failliet zijn, maar de deuren van de showroom staan nog steeds open... En waar blijven al die gebruikte auto's van hun outletstore ? En de nieuwe die her en der verspreid staan...?
-
verde900
- Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Vorige week mijn Cadillac BLS bij Merel Amsterdam gebracht omdat de airco niet goed werkt en Kroymans Breukelen helaas haar deuren heeft gesloten. De condensor moet vervangen worden en omdat Cadillac Europe failliet is gegaan moet dit direct in USA worden besteld, dit mede ivm garantie afwikkeling. Volgens Merel kan dit wel 4 weken duren.....Eerste week van April heb ik al een afspraak gemaakt bij Merel en ik kon niet eerder terecht dan 28 april.. Dat belooft nog wat voor de toekomst.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste