Wat vinden we van Mercedes?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 05 okt, 2007 20:59

@ Sjoerd; Een goed aangeklede Aero van MY1994 en daarna is inderdaad wat meer "bij-de-tijd".

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 20:59

9-5 aero-estate schreef:Maar ik was je voor! :P
:)

Ach ja, er zijn veel leuke auto's naast een Saab te bedenken, maar ik betwijfel of al deze super de luxe Duitse limousines net zo'n glimlach op je gezicht weten te toveren als rijden in een dikke Saab turbo.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 20:59

Henk-Jan schreef:@ Sjoerd; Een goed aangeklede Aero van MY1994 en daarna is inderdaad wat meer "bij-de-tijd".
Bij de tijd en tijdloos.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:00

Zoek de verschillen:

Afbeelding

Afbeelding

<i>Need I say more? :lol: </i>

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:00

Tja :lol:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 05 okt, 2007 21:01

sjoerdk schreef:
9-5 aero-estate schreef:Maar ik was je voor! :P
:)

Ach ja, er zijn veel leuke auto's naast een Saab te bedenken, maar ik betwijfel of al deze super de luxe Duitse limousines net zo'n glimlach op je gezicht weten te toveren als rijden in een dikke Saab turbo.
Meer luxe, meer vermogen, stiller et cetera. Maar het eenheidsgevoel is weg. Het is een prachtige auto, maar, denk ik, niet meer dan dat. Ik zou de club missen, evenals het eenheidsgevoel. Daarom vind ik oudere SAABs ook zo mooi, evenals het origineel houden van de auto. :wink:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:01

sjoerdk schreef:Ach ja, er zijn veel leuke auto's naast een Saab te bedenken, maar ik betwijfel of al deze super de luxe Duitse limousines net zo'n glimlach op je gezicht weten te toveren als rijden in een dikke Saab turbo.
Het zullen heerlijke wagens zijn, maar ze zullen je niks gelukkiger maken dan een Saab.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:03

9-5 aero-estate schreef:
sjoerdk schreef:Ach ja, er zijn veel leuke auto's naast een Saab te bedenken, maar ik betwijfel of al deze super de luxe Duitse limousines net zo'n glimlach op je gezicht weten te toveren als rijden in een dikke Saab turbo.
Het zullen heerlijke wagens zijn, maar ze zullen je niks gelukkiger maken dan een Saab.
Exact! Je krijgt met een mooie Saab meer leuke reacties dan in een dikke Mercedes of welke dikke auto dan ook, in die laatste word je meteen versleten als 'patser', iets wat ik bij een Saab nog nooit gehoord heb!

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:03

Henk-Jan schreef:Meer luxe, meer vermogen, stiller et cetera.
Je hebt altijd baas boven baas! :P En daar betaal je dan ook voor! ;)

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 05 okt, 2007 21:04

9-5 aero-estate schreef:
Als je eenmaal een SAAB hebt gehad niet nee.

Ik denk dat er weinig "normale" c.q. "alledaagse" auto's zijn die hetzelfde gevoel zouden kunnen geven. Namelijk een oude Jaguar (Daimler) en in mindere mate een Lexus.

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:05

sjoerdk schreef:Exact! Je krijgt met een mooie Saab meer leuke reacties dan in een dikke Mercedes of welke dikke auto dan ook, in die laatste word je meteen versleten als 'patser', iets wat ik bij een Saab nog nooit gehoord heb!
Ken één iemand die mij patser noemt, maar dat is gelukkig grappig bedoeld en enkel en alleen vanwege het feit dat het om een Aero gaat en niet om een 'standaard' 9-5.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 05 okt, 2007 21:06

9-5 aero-estate schreef:
Henk-Jan schreef:Meer luxe, meer vermogen, stiller et cetera.
Je hebt altijd baas boven baas! :P En daar betaal je dan ook voor! ;)
Ik heb liever wat meer windgeruis en een wat 'mindere' afwerking dan in een dure Mercedes, als m'n vader een Mercedes had was hij er na hooguit twee jaar al weer op uit gekeken, hij rijd nu bijna 5 jaar in de 9000 Aero en dat vind hij nog steeds een fantastische auto!

Vandaar het besluit om naast de komende 9-5 de 9000 er misschien toch maar bij te houden, "Afscheid nemen bestaat niet!" :bluecry:

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:07

Henk-Jan schreef:Ik denk dat er weinig "normale" c.q. "alledaagse" auto's zijn die hetzelfde gevoel zouden kunnen geven. Namelijk een oude Jaguar (Daimler) en in mindere mate een Lexus.
Toch krijg ik het van een Audi, Mercedes of BMW warmer dan van een Lexus. Daar vind ik echt geen bal aan, hoe goed ze ook schijnen te zijn.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » vr 05 okt, 2007 21:08

IK vind dat dit stukje ook wel in dit topic passen. :idea:

Afbeelding

Autoweek schreef:Daimler en Chrysler officieel gescheiden.
Het is een 'huwelijk' geweest van zo'n 9 jaar!! :?

V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door V6Aero » vr 05 okt, 2007 21:08

sjoerdk schreef:Vandaar het besluit om naast de komende 9-5 de 9000 er misschien toch maar bij te houden, "Afscheid nemen bestaat niet!"
Wanneer komt de 9-5, denk je?

Plaats reactie