Welke Volvo(s) heb jij naast je Saab
-
FredH
- Geregistreerd lid
Mijn eerste auto was ooit een rode Amazon 121 uit '67. Was destijds al 10 jaar oud, na oplossen van wat achterstallig onderhoud heb ik er een tijd fijn mee gereden. Wil er ooit nog weer eens een "bij" hebben voor de hobby, bij voorkeur een 123 GT.
En heel veel later - ongeveer 2 jaar geleden - bij mijn toenmalige werkgever zakelijk een S40 diesel gereden. Reed prima, maar ik had er verder geen emotie bij.
En heel veel later - ongeveer 2 jaar geleden - bij mijn toenmalige werkgever zakelijk een S40 diesel gereden. Reed prima, maar ik had er verder geen emotie bij.
-
thomkins
- Geregistreerd lid
-
op
- Donateur (4x)

-
op
- Donateur (4x)

-
verde900
- Donateur

-
op
- Donateur (4x)

-
verde900
- Donateur

het is mijn 11e C900
1.) C900S Aero1992 in 1992
2.) C900SE 5drs 1992 in 1992-1993
3.) C900SE 3drs 1993 in 1993
4.) C900 TSR 1993 in 1993
5.) C900S (US) 1989 in 1994-1996
6.) C900 TSR 1993 in 1999-2000
7.) C900i 5drs 1993 in 2003/2004
8.) C900S 5drs 1993 in 2004/2005
9.) C900i 5drs 1992 in 2005/2006
10) C900S 3drs aut 1992 in 2007
11) C900S 5drs 1993 2009
Weet ondertussen dus wel hoe ze zitten.
Ten aanzien van die foto, hij staat buiten op mn werk en ziet er niet echt appetijtelijk uit.
Ik rijdt heel af en toe wel in de 244, prima auto om de boodschappen mee te doen, zit ook prima en is technisch supersimpel.
1.) C900S Aero1992 in 1992
2.) C900SE 5drs 1992 in 1992-1993
3.) C900SE 3drs 1993 in 1993
4.) C900 TSR 1993 in 1993
5.) C900S (US) 1989 in 1994-1996
6.) C900 TSR 1993 in 1999-2000
7.) C900i 5drs 1993 in 2003/2004
8.) C900S 5drs 1993 in 2004/2005
9.) C900i 5drs 1992 in 2005/2006
10) C900S 3drs aut 1992 in 2007
11) C900S 5drs 1993 2009
Weet ondertussen dus wel hoe ze zitten.
Ten aanzien van die foto, hij staat buiten op mn werk en ziet er niet echt appetijtelijk uit.
Ik rijdt heel af en toe wel in de 244, prima auto om de boodschappen mee te doen, zit ook prima en is technisch supersimpel.
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Enige aanraking die ik met Volvo's heb is een tijdje vanuit mijn vader gekomen.
Na een 9-3SS 2.2TiD gereden te hebben, wilde hij per se een dieselautomaat. Saab had die niet (2.2 9-5 vonden we allebei te traag) en toen ging de keuze tussen een Vel Satis of S60. Met de S60 kun je rijden, met de Vel Satis sta je meer stil, dus dan is de keuze duidelijk.
Het is een S60 D5 (185pk) Geartronic geworden. Reuze fijne wagen, die ik heerlijk los heb gereden op weg naar Saint Tropez. Gedurende de reis begon de auto echt anders te klinken, heerlijk
Heb menig kilometertje gemaakt in die wagen. Volledig probleemloos, alleen het onderstel was bagger en hebben we na 90k op mijn advies onder handen laten nemen.
Daarna is ie weer verstandig geworden en kwam er een 9-3SS TTiD automaat
Na een 9-3SS 2.2TiD gereden te hebben, wilde hij per se een dieselautomaat. Saab had die niet (2.2 9-5 vonden we allebei te traag) en toen ging de keuze tussen een Vel Satis of S60. Met de S60 kun je rijden, met de Vel Satis sta je meer stil, dus dan is de keuze duidelijk.
Het is een S60 D5 (185pk) Geartronic geworden. Reuze fijne wagen, die ik heerlijk los heb gereden op weg naar Saint Tropez. Gedurende de reis begon de auto echt anders te klinken, heerlijk
Daarna is ie weer verstandig geworden en kwam er een 9-3SS TTiD automaat
-
V6Aero
- Donateur (4x)
