Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
easy
Geregistreerd lid

Re: Te koop : " Brok ellende" ! E 2,50

Bericht door easy » za 04 jun, 2005 16:36

Voorlopig moet de Nederlandse regering het nu ook ontgelden vanuit belgie.........en die Belgen hebben gelijk, en geloof mij dit gaat een staartje krijgen en Balkenende moet op het matje worden geroepen. Wat een amateurs hier zeg, slappe hap. Ik was resoluut VOOR, maar is door toedoen van Balkenende teniet gedaan. Ik wil niet langer geregeerd worden door een stelletje opgeschoten leraren. Laat Nederland maar een provincie van Duitsland worden en dan mag Fischer regentje spelen alhier. Indentiteit verliezen? die zijn we allang kwijt! Aan wie kan de Nederlander zich nog optrekken? De zweep erover! Wie denken wij zo langzamerhand in dit landje wel niet wie we zijn? Ik begin mezelf zo langzamerhand een beetje te schamen als Nederlander.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » za 04 jun, 2005 22:16

heb je de volkskrant vandaag toevallig gelezen over economische groei in eurolanden...

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 04 jun, 2005 22:36

Deze topic ging over de advertentie van Balkenende en die is toch ook voor? Ik snap je punt verder wel. Wie bewaakt de grenzen van Europa als Turkije erbij komt? Kunnen we in plaats van 3 keer nog maar 2 keer met vakantie omdat we moeten inleveren als er meer landjes bijkomen? Op termijn zullen we ook van die nieuwe bevolkingsgroepen beter worden. Dat heet een consumptiemaatschappij.............hoe meer consumenten des te beter jij het krijgt :wink:

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » za 04 jun, 2005 23:27

ging over kinderachtige advertentie over balkenende, niet over europa. :wink:

:offtopic: :-P+

Plaats reactie