robertw schreef:...
Hockey: is voor meisjes met leuk accent...
/rw
Zomaar een vraagje:
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Re: Zomaar een vraagje:
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Wat voor sport is dat? 100 meter bierdrinken? In dat geval....etc....
Speel liever een partij Rugby dan alle genoemde sporten....
-
Jelmer
- Geregistreerd lid
AMENrobertw schreef:Maar een (echte) wintersport is ook zeker niet te versmaden (lees: kilometers skieën, vroeg opstaan en laat terug en NIET in de kroeg hangen)
apres ski(hut)
-
bberends
- Geregistreerd lid
Wel opmerkelijk dat zeilen er zo uitspringt. Als je die activiteiten op een rijtje zet zou ik niet gokken dat zeilen de meest beoefende sport zou zijn. Terwijl ik toch zelf echt een redelijk fanatiek zeiler ben...
-
Silke
- Geregistreerd lid
Zeilen is niets voor mij, wordt landziek
Nee, racen met mijn Ducati als hij niet net een grote beurt krijgt die al 2 weken duurt
en daarnaar lekker relaxen in mijn Saabje 
Nee, racen met mijn Ducati als hij niet net een grote beurt krijgt die al 2 weken duurt
-
B235R
- Lid van verdienste
Dat is "standaard" bij een ducSilke schreef:Zeilen is niets voor mij, wordt landziek![]()
Nee, racen met mijn Ducati als hij niet net een grote beurt krijgt die al 2 weken duurten daarnaar lekker relaxen in mijn Saabje
-
gertjan
- Donateur

stiekem toch ook al genoemd! Maar jah, alpinisme is een klein stapje hogeralle "buitensporten" zoals klimmen, kanoen, abseilen, zwemmen etc.
-
Jessy
- Geregistreerd lid
Heb een eigen paard waar ik ook wel eens een rondje op ga rijden. 
-
Leonardo da Vinci
sport is afhankelijk van het weer en de stemming. Golf is pas mooi op een mooie baan. Tennis is voor iedereen. Ook is schaatsen leuk.Oosthoek schreef:Hier kan ik toch geen keuze tussen maken? :? Hockey vind ik leuk omdat ik me kan uitleven, golf vind ik leuk omdat het precies is, zeilen is aardige recreatie en wintersport is gewoon geweldig (afgelopen februari voor het eerst geweest.)
Ik geloof dat je er vervolgens verkeerde correlaties uit haalt.
Eentje van,.. verkrachting gaat samen met de stijgende verkoop van ijsjes. (Dit heeft natuurlijk met de zomer te maken)
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Ik heb zo'n 10 jaar gehockeyd, ben gestopt, heb zondag weer eens een wedstrijd gespeeld en heb besloten dat ik er weer mee ga beginnen 
Verder zeil ik in de zomer.
Wintersporten heb ik (helaas) nog nooit gedaan. Tennissen lijkt me leuk maar heb ik ook nog nooit echt gedaan. Zelfde geldt voor golf.
Verder zeil ik in de zomer.
Wintersporten heb ik (helaas) nog nooit gedaan. Tennissen lijkt me leuk maar heb ik ook nog nooit echt gedaan. Zelfde geldt voor golf.
-
lars
- Donateur (2x)

Dansen (progressive house style
)RC racen, Horizontal mamba

Da's het wel zo'n btje.
Grts,
René L.
Da's het wel zo'n btje.
Grts,
René L.
-
Injectie
- Moderator
Hey Kewl. Ik heb hier ook nog een RC buggy staan die ik regelmatig gebruik Om effe te crossen.lars schreef:Dansen (progressive house style)RC racen, Horizontal mamba
![]()
Da's het wel zo'n btje.
Grts,
René L.
-
kweps
- Geregistreerd lid
als ik uit het rijtje moet kiezen ga ik voor wintersport.
heb ik een keer gedaan met school 2 jaar geleden en da was echt super relaxed.
en voor de rest nie zoveel hoewel ik al jaren van plan ben om te gaan fitnessen
heb ik een keer gedaan met school 2 jaar geleden en da was echt super relaxed.
en voor de rest nie zoveel hoewel ik al jaren van plan ben om te gaan fitnessen