Het grote Range Rover, Jaguar en Mercedes topic
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Eén van mijn favoriete Bentley's is de S1 Continental S1 James Young, mocht ik later nog eens teveel geld hebben, dan komt die er!

Ook erg gaaf vind ik de Brooklands Turbo RT, het liefst eentje van de laatste serie, 1997 of 1998. Voorloper van de Arnage, net een locomotief qua grootte, maar zeer snel! Heeft bovendien bakken met karakter en stijl.

Ook erg gaaf vind ik de Brooklands Turbo RT, het liefst eentje van de laatste serie, 1997 of 1998. Voorloper van de Arnage, net een locomotief qua grootte, maar zeer snel! Heeft bovendien bakken met karakter en stijl.

-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Henk-Jan
- Donateur

Voor de liefhebbers van Rolls-Royces en Bentleys.
En kijk Sjoerd! Er staat zelfs een S1 James Young!

En kijk Sjoerd! Er staat zelfs een S1 James Young!

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ook een waanzinnig mooie auto, wat zeg ik, één van de mooiste auto's ooit gemaakt!

@ Henk-Jan: Klopt, al heel lang! Jammer van de kleur, Moorland Green met Nutmeg leer en hout is het mooiste, Martin Chisholm (www.martinchisholm.com) had die auto eerst te koop staan, zo ontzettend mooi!

@ Henk-Jan: Klopt, al heel lang! Jammer van de kleur, Moorland Green met Nutmeg leer en hout is het mooiste, Martin Chisholm (www.martinchisholm.com) had die auto eerst te koop staan, zo ontzettend mooi!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Nb5Y0f-pJlE&hl ... ram><embed src="http://www.youtube.com/v/Nb5Y0f-pJlE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
Eén van de mooiste filmpjes van Top Gear, in mijn ogen, althans.
Eén van de mooiste filmpjes van Top Gear, in mijn ogen, althans.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Dat veel dingen relatief zijn wist ik al Sjoerd.sjoerdk schreef:Alles is relatief, Ruben.Kijk ook even naar de nieuwprijs, de eerdere eigenaren hebben er gruwelijk hard op afgeschreven! Je hebt het wel over een Jaguar voorzien van een 4.0 V8 met 300 pk, niet de minste!
Maar in absolute zin vind ik die prijs een hoop geld.
Mijn budget laat het niet toe.