Velgen Lancia
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
Paul99
- Geregistreerd lid
Robert Jansen schreef:Maar ik bedoel maar:
http://www.youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw
Hoe bijzonder was die tijd....
Jammer maar begrijpelijk dat het is afgeschaft.
Hoe zou het met de snelheid zitten tov de huidige wrc auto's?
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Lastig te zeggen...
Een van de redenen waarom ze Groep B verboden was dat de snelheid tussen de bochten zo hoog was dat de ogen van de coureurs zich niet meer aan konden passen.
Kan me daarom niet voorstellen dat ze het weer zo ver laten komen.
Van de andere kant zijn er wel weer veel meer driver aids tegenwoordig dus kunnen ze beter op de grens rijden....
Een van de redenen waarom ze Groep B verboden was dat de snelheid tussen de bochten zo hoog was dat de ogen van de coureurs zich niet meer aan konden passen.
Kan me daarom niet voorstellen dat ze het weer zo ver laten komen.
Van de andere kant zijn er wel weer veel meer driver aids tegenwoordig dus kunnen ze beter op de grens rijden....
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Zie je, had ik toch gelijk. Kan mij herinneren dat vroeger het merk WEST een formule 1 stal sponsorde. Af en toe stond er dan EAST op de auto.blafwoef schreef:Drank en sigaretten mag in sommige landen niet. Dan staan er streepjes op de Ferrari (bijvoorbeeld)RobbertS schreef:Zou ik het dan toch fout hebben?jonatas 900s schreef:Op de Ferrari F1 2008 staat nog heel groot marlb....
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
Of "Mika" of "David"RobbertS schreef:Zie je, had ik toch gelijk. Kan mij herinneren dat vroeger het merk WEST een formule 1 stal sponsorde. Af en toe stond er dan EAST op de auto.blafwoef schreef:Drank en sigaretten mag in sommige landen niet. Dan staan er streepjes op de Ferrari (bijvoorbeeld)RobbertS schreef:Zou ik het dan toch fout hebben?
Dat waren nog eens tijden