Volvo 850T5 JT-SG-40 gestolen

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » zo 16 dec, 2007 18:57

Joh hou nou ff op , Volvo's en alle andere auto's behalve Saab horen hier niet, lijkt mij simpel 8)

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 16 dec, 2007 19:05

ArjenH schreef:Joh hou nou ff op , Volvo's en alle andere auto's behalve Saab horen hier niet, lijkt mij simpel 8)
Beetje 'simpele' gedachte vind je niet?. De 'Niet Saab' rubriek maar verwijderen dan? Ach,ach, het is te triest voor woorden...

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » zo 16 dec, 2007 19:10

gj9000 schreef:
ArjenH schreef:Joh hou nou ff op , Volvo's en alle andere auto's behalve Saab horen hier niet, lijkt mij simpel 8)
Beetje 'simpele' gedachte vind je niet?. De 'Niet Saab' rubriek maar verwijderen dan? Ach,ach, het is te triest voor woorden...
ja ja we gaan gewoon alle gestolen auto's hier opgeven :lol:

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » zo 16 dec, 2007 19:15

gj9000 schreef:
Klopt ! Ik ben ook simpel, makkelijk hé :o

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » zo 16 dec, 2007 19:18

ArjenH schreef:ja ja we gaan gewoon alle gestolen auto's hier opgeven :lol:
Jouw ongenuanceerde opmerking was niet gericht op het opgeven van gestolen auto's maar op het plaatsen van info over andere merken dan Saab. Dat we niet elke gestolen auto hier hoeven te vermelden ben ik met je eens.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 16 dec, 2007 20:49

gj9000 schreef:Nog niet zo lang geleden was er een topic over de inbraak in iemands Peugeot. Toen werd er ook niet geroepen dat Peugeots hier niet thuis horen... De categorie 'Niet Saab' heet niet voor niets zo :!:
Klopt, maar die Peugeot was van die forummer, ik denk niet dat het nu om de V*lv* van Ervani gaat, of gaat ie net zo snel van V*lv* wisselen als tie met Saabs deed?
Ik blijf erbij, dat dit een overbodig draadje is.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 16 dec, 2007 20:52

Sander schreef:Het Citroën topic volg ik overigens met plezier, ook prachtige auto's. Misschien moet ik het naar de koffietafel of niet-Saab verplaatsen. Puur forumtechnisch gezien staat het nu niet namelijk meer op de goede plek ;)

Sander
Daar is toch zo'n fijn moderatoers knopje voor, splits topic of zo...

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 16 dec, 2007 21:12

nelfrikandel schreef:Daar is toch zo'n fijn moderatoers knopje voor, splits topic of zo...

:bluesleep:

weer wakker ;)

Sander

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 16 dec, 2007 23:04

(opspelende gedachte: moet er een subforum "Gestolen Saabs" en/of "Gestolen auto's" komen?).
*MOET HARDOP LACHEN* :lol: :lol: :lol:

:wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 20 dec, 2007 1:18

Zag de JT-SG-76 rijden, moest meteen aan dit topic denken.

Plaats reactie