De aston Martin concept Vantage RS

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 dec, 2007 23:17

Henk-Jan schreef:In ieder geval niet zo opzichtig als de DBS.
Die begin ik steeds mooier te vinden, de dorpels zijn to much maar voor de rest toch zeker een geslaagde auto! (helemaal in de prachtige, donkergroene metallic kleur).

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 14 dec, 2007 23:22

Het is geen verkeerde auto. Maar als ik er een DB9 naast zie zou ik het wel weten...

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 dec, 2007 23:38

Henk-Jan schreef:Het is geen verkeerde auto. Maar als ik er een DB9 naast zie zou ik het wel weten...
De test van Jeremy gezien? Een DB9 is prachtig, maar als je een DBS er naast zult zien staan wil je die er ook bij :lol:

XfreakX
Geregistreerd lid

Bericht door XfreakX » za 15 dec, 2007 13:16

:roll: Prachtige wagen...heb al met kleine broer gereden (385 pk) en dat was al leuk, bij deze rapste Aston ooit zal het zeker zo :bluechin: zijn !!!

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 15 dec, 2007 14:29

@ Edward: wel mooi, zo'n Zweedse site, maar hij staat ook gewoon op AutoWeek. Met meer foto's!

@ auto: niiiiice

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 15 dec, 2007 14:36

Rutger schreef:@ Edward: wel mooi, zo'n Zweedse site, maar hij staat ook gewoon op AutoWeek. Met meer foto's
:bluethumb: ik ben blij voor je.

@Rutger, ik kwam deze eerder tegen dus............., en ik lees wat zweeds dus is dat ook geen reden voor mijn om daarom Ned site af te struinen omdat ik het niet kan lezen of niet snap wat er staat, begrijp je 8)

Plaats reactie