Wat dat betreft dan toch weer heel Citroëntaaffert schreef:Maar ergonomisch zit dat dash niet echt goed in elkaar
Nieuwe Citroën C5
-
gj900
- Donateur (9x)

-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Grappig hè, ik vind 'm dus wel mooi van binnen. Inderdaad (te) veel knoppen op het stuur maar ik heb nooit een bal gegeven om ergonomie van de cockpit, als het er maar lekker uitziet, Die knoppen vind ik wel.....stoelen zijn ergonomisch natuurlijk wel belangrijkDe Flok schreef:Van buiten niet onaardig, van binnen vind ik het er niet uitzien. Wat een idioot stuur zeg. Daar zitten meer knopjes op dan op de middenconsole van mijn auto.
-
nako
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Trouwens, Citroën verwacht dat 55% van de klanten "vreemd-merk-rijders" zijn, dus, wie is er al warm aan het lopen voor de nieuwe C5?
Het schijnt trouwens verder wel goed te zitten met de auto.
Kwaliteit - Auto Bild, Georg Kacher:
Het schijnt trouwens verder wel goed te zitten met de auto.
Kwaliteit - Auto Bild, Georg Kacher:
Erster Eindruck: eine gelungene Alternative – nicht nur zu Mondeo und 407, sondern sogar zum neuen Audi A4.
Das tadellos verarbeitete Cockpit könnte inklusive Narbung und Farbmix direkt von Audi stammen.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Ik vind het ook een mooie wagen.
Zou Citroen toch de goeie weg hebben gevonden? De C6 vond ik aanvankelijk niet zo, maar ga hem steeds meer waarderen.
Alleen ben ik nog niet overtuigt van de technische betrouwbaarheid, dat zal moeten blijken... (zo zullen meer aspirant kopers ook denken, helaas voor Citroen..
)
Zou Citroen toch de goeie weg hebben gevonden? De C6 vond ik aanvankelijk niet zo, maar ga hem steeds meer waarderen.
Alleen ben ik nog niet overtuigt van de technische betrouwbaarheid, dat zal moeten blijken... (zo zullen meer aspirant kopers ook denken, helaas voor Citroen..
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Daarom. betrouwbaarheid blijkt pas, wanneer de auto zich een paar jaar bewezen heeft. Ik heb het niet zo op Citroën, het merk laat we koud. En ik hoef ook niet zo'n praktische auto, doe mij maar eentje met een "premiumsausje" er overheen, een Saab, Alfa of Volvo.sjoerdk schreef:Met de betrouwbaarheid zit het denk ik wel goed, alhoewel 'betrouwbaar' tegenwoordig ook maar een relatief begrip is geworden als ik hoor dat zelfs de duurste executive auto's (BMW, Mercedes, Jaguar) met grote technische problemen kampen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Dus dan koop je een Lexussjoerdk schreef:Met de betrouwbaarheid zit het denk ik wel goed, alhoewel 'betrouwbaar' tegenwoordig ook maar een relatief begrip is geworden als ik hoor dat zelfs de duurste executive auto's (BMW, Mercedes, Jaguar) met grote technische problemen kampen.
@jonatas: De C6 vond ik al van begin af aan mooi, prachtige bak, rijdt voortreffelijk. Stijlvol cruisen in dat ding en een waardig alternatief voor een 9-5.
De C5 positioneren ze anders en zal niet in het vaarwater van de 9-3 gaan zitten.
-
RolVer
- In memoriam †
Ondergrill van de Peugot, niet mooi.
Een aardige auto, maar het eigenwijze en vooruitstrevende wat de Snoek had zal wel nooit meer terug komen.
Groet, Rolf ( hij heeft 3 DSen , 1 Gs en 3 besteleenden en als ernstige vergissing een ZX mogen bezitten voor het Saabvirus toesloeg)
Pfff, dat was een lang naschrift zeg.
Een aardige auto, maar het eigenwijze en vooruitstrevende wat de Snoek had zal wel nooit meer terug komen.
Groet, Rolf ( hij heeft 3 DSen , 1 Gs en 3 besteleenden en als ernstige vergissing een ZX mogen bezitten voor het Saabvirus toesloeg)
Pfff, dat was een lang naschrift zeg.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik heb bewondering voor de LS600h, geweldig stuk techniek!taaffert schreef:Dus dan koop je een Lexussjoerdk schreef:Met de betrouwbaarheid zit het denk ik wel goed, alhoewel 'betrouwbaar' tegenwoordig ook maar een relatief begrip is geworden als ik hoor dat zelfs de duurste executive auto's (BMW, Mercedes, Jaguar) met grote technische problemen kampen.![]()