De nieuwe Jaguar XF!
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

1) De koplampen lopen vanuit het midden naar boven. That's it.sjoerdk schreef:1) Kijk dan nog maar eens goed naar de koplampen...Henk-Jan schreef:De vergelijking met de GS-serie van Lexus snap ik, maar de vergelijking met de LS-serie loopt mank.
2) ...en inderdaad ook naar de achterkant
2) Achterkant bevat een "opgelegde" kofferdeksel, Jaguar heeft dat niet.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ik zie toch wel wat meer overeenkomsten bij de koplampen dan alleen hoe ze lopen (meestal zoHenk-Jan schreef:1) De koplampen lopen vanuit het midden naar boven. That's it.sjoerdk schreef:1) Kijk dan nog maar eens goed naar de koplampen...Henk-Jan schreef:De vergelijking met de GS-serie van Lexus snap ik, maar de vergelijking met de LS-serie loopt mank.
2) ...en inderdaad ook naar de achterkant
2) Achterkant bevat een "opgelegde" kofferdeksel, Jaguar heeft dat niet.
Wat mij betreft had er net zo goed Lexus op de nieuwe Jag kunnen staan, punt.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Het gaat erom, beste Henk-Jan dat Jaguar gewoon beter kan! Wat ze nu hebben neergezet is een kopie van de Lexus GS430/LS460/600h, ik herinner me een verhaal uit de Autovisie hoe briljant deze auto wel niet zou worden, nou; daar is veel van terecht gekomen
Als ik in deze klasse een auto moest uitzoeken zou het nog altijd de Audi A6 worden: dit vind ik persoonlijk nu echt een schoonvoorbeeld van een fraai gelijnde, klassieke sedan zonder al teveel poeha en met een voorbeeldige afwerking en dito rij-eigenschappen.
Als ik in deze klasse een auto moest uitzoeken zou het nog altijd de Audi A6 worden: dit vind ik persoonlijk nu echt een schoonvoorbeeld van een fraai gelijnde, klassieke sedan zonder al teveel poeha en met een voorbeeldige afwerking en dito rij-eigenschappen.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Mooie Hyundai!
Ik ben teleurgesteld. De neus van de conceptcar was zo mooi, dit is daar een slap aftreksel van. Ik ben een Jaguarfan en vind het helemaal niks. De nieuwe XK is zooooooo mooi, dus ze kunnen het wel. Hier laten ze een grove steek vallen. Deze auto zou Jaguar moeten redden.....nou vergeet dat maar.
Interieur vind ik nog wel netjes, alleen mijns inziens iets teveel Audi-achtig.
Ik ben teleurgesteld. De neus van de conceptcar was zo mooi, dit is daar een slap aftreksel van. Ik ben een Jaguarfan en vind het helemaal niks. De nieuwe XK is zooooooo mooi, dus ze kunnen het wel. Hier laten ze een grove steek vallen. Deze auto zou Jaguar moeten redden.....nou vergeet dat maar.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Ben ik het helemaal mee eens Thomas, ik ben ook een Jaguar fan; laatst nog even in de XKR mogen zitten (zowel Coupé als Cabriolet), schitterende auto's, héél anders dan deze Lexus....De Flok schreef:Mooie Hyundai!
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid