Volgens mij een Deens dog kwijl dribbel smak smakH.E.N.K.I.E schreef: labrador
mooie volvo's
-
nacra 93
- Donateur

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
Amazon
- Geregistreerd lid
Nou dat blijkt toch mee te valen met de Volvo liefde onde de Saab liefhebbers.
Heb nu m'n 4e Saab. Mijn Volvo historie: 144, 440, 480, Amazon (121), 444, 164, 850, V40, V70.
Gaat prima samen.
Als ik een nieuwe auto zou willen kopen zou dat een Volvo worden. Ik vind ze kwalitatief beter, meer eigen identiteit (nu) en over een aantal jaren een lagere afschrijving. Maar da's natuurlijk mijn mening. Enneh die hogere afschrijving maakt dat ik nu een fijne 9-5 rijd
Heb nu m'n 4e Saab. Mijn Volvo historie: 144, 440, 480, Amazon (121), 444, 164, 850, V40, V70.
Gaat prima samen.
Als ik een nieuwe auto zou willen kopen zou dat een Volvo worden. Ik vind ze kwalitatief beter, meer eigen identiteit (nu) en over een aantal jaren een lagere afschrijving. Maar da's natuurlijk mijn mening. Enneh die hogere afschrijving maakt dat ik nu een fijne 9-5 rijd
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Amazon
- Geregistreerd lid
Nee in het algemeen. Er zijn ook best wel Saabs met de nodige problemen.
Het beeld van bijvoorbeeld de 480 is nogal bepaald door de problemen in de eerste bouwjaren. Ik heb een 93 gehad en daat in anderhalf jaar probleemloos 60.000 KM in gereden.
De 4-serie was inderdaad niet het meest gelukkige product van de Volvo.
Ik baseer het voornamelijk op de 850 en S/V70 classic. Misschien qua onverwoestbaarheid een beetje vergelijkbaar met de 900 Classic.
Het beeld van bijvoorbeeld de 480 is nogal bepaald door de problemen in de eerste bouwjaren. Ik heb een 93 gehad en daat in anderhalf jaar probleemloos 60.000 KM in gereden.
De 4-serie was inderdaad niet het meest gelukkige product van de Volvo.
Ik baseer het voornamelijk op de 850 en S/V70 classic. Misschien qua onverwoestbaarheid een beetje vergelijkbaar met de 900 Classic.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
Oscar900T
- Geregistreerd lid
Volvo´s zijn geweldig 
heb zelf een 164 gehad , was erg leuk hoor. Alle RWD volvo´s vind ik wel super en de 960 is helemaal de bom
En ik durf ook makkelijk te beweren dat een Volvo beter is dan een Saab, al dan niet veel fijner om aan te sleutelen (als monteur zijnde). Maar goed Saab heeft natuurlijk ook hele leuke modellen
heb zelf een 164 gehad , was erg leuk hoor. Alle RWD volvo´s vind ik wel super en de 960 is helemaal de bom
En ik durf ook makkelijk te beweren dat een Volvo beter is dan een Saab, al dan niet veel fijner om aan te sleutelen (als monteur zijnde). Maar goed Saab heeft natuurlijk ook hele leuke modellen
-
gj900
- Donateur (9x)

Die 780 heeft lang op mijn verlanglijstje gestaan maar kon hem nooit betalen want ze bleven relatief duur. In de begintijd van mijn mobiele had ik een 360GLT, nog nooit in een probleemlozere auto gereden
Wat betreft de rest van het Volvo gamma... vroeger vond ik ze mooier (afgezien van de 4-serie, dat was een vergissing in de historie).
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid
http://www.youtube.com/watch?v=YdF0H-16OO0
http://www.youtube.com/watch?v=aQ3RSJav3Do
Tsja hiervoor leent een Saab zich toch echt minder als een Volvo
http://www.youtube.com/watch?v=aQ3RSJav3Do
Tsja hiervoor leent een Saab zich toch echt minder als een Volvo
-
Henk-Jan
- Donateur