Nokia N95
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!jwaterink schreef:D900 de telefoon met het meest breekbare scherm ooit gemaakt. Ding is zo dun dat ze aan materiaal sterkte hebben ingeleverd. Er zijn toestellen bij particulieren gesneuveld binnen de 1e week. Frontje intact (zo dun en flexibel) en het glazen display erachter gebroken.
Ben erg zuinig op m'n telefoon, hopen dat dat er voor zorgt dat 'ie niet kapot gaat?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Sleutels laat ik altijd in m'n jas of colbertje zitten, telefoon altijd los van m'm sleutels of andere spullentaaffert schreef:Als ik je een tip mag geven, niet met sleutelen in je broekzak laten zittensjoerdk schreef:Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!
Ben erg zuinig op m'n telefoon, hopen dat dat er voor zorgt dat 'ie niet kapot gaat?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
hmm, sinds wanneer is sleutels en sleutelen hetzelfde?sjoerdk schreef:Sleutels laat ik altijd in m'n jas of colbertje zitten, telefoon altijd los van m'm sleutels of andere spullentaaffert schreef:Als ik je een tip mag geven, niet met sleutelen in je broekzak laten zittensjoerdk schreef:Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!
Wat jij bedoelt doe ik ook altijd, vind het doodzonde anders. Maar wat ik bedoelde, niet tijdens het werken aan je Saab (over een lange, lange tijd
Nu wel duidelijk
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Oeps, weer te snel gelezentaaffert schreef:hmm, sinds wanneer is sleutels en sleutelen hetzelfde?sjoerdk schreef:Sleutels laat ik altijd in m'n jas of colbertje zitten, telefoon altijd los van m'm sleutels of andere spullentaaffert schreef: Als ik je een tip mag geven, niet met sleutelen in je broekzak laten zitten
Wat jij bedoelt doe ik ook altijd, vind het doodzonde anders. Maar wat ik bedoelde, niet tijdens het werken aan je Saab (over een lange, lange tijd) in je broekzak laten zitten. Je stoot overal en nergens tegenaan en moet je in de meest vreemde posities wringen om ergens bij te kunnen.
Nu wel duidelijk
Tijden sleutelen (voor zover je dat zo kunt noemen), heb ik nooit m'n telefoon in m'n broekzak.
Nog een jaar en een maand!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Net een weekje een N73 binnen, en ik ben erg tevreden!
Eerst was ik van plan de N80 te bestellen, maar het schuifmechanisme vond ik echt te zwak....
Internet, e-mail,mp3, radio, foto's (3.2 mpx), en telefoneren, doet ie allemaal perfect.
Voorbeeldje van een foto, net gemaakt. (overigens ons nieuwste hondje)

Eerst was ik van plan de N80 te bestellen, maar het schuifmechanisme vond ik echt te zwak....
Internet, e-mail,mp3, radio, foto's (3.2 mpx), en telefoneren, doet ie allemaal perfect.
Voorbeeldje van een foto, net gemaakt. (overigens ons nieuwste hondje)