Nokia N95

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 15 mei, 2007 14:26

D900 de telefoon met het meest breekbare scherm ooit gemaakt. Ding is zo dun dat ze aan materiaal sterkte hebben ingeleverd. Er zijn toestellen bij particulieren gesneuveld binnen de 1e week. Frontje intact (zo dun en flexibel) en het glazen display erachter gebroken.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 15 mei, 2007 14:36

jwaterink schreef:D900 de telefoon met het meest breekbare scherm ooit gemaakt. Ding is zo dun dat ze aan materiaal sterkte hebben ingeleverd. Er zijn toestellen bij particulieren gesneuveld binnen de 1e week. Frontje intact (zo dun en flexibel) en het glazen display erachter gebroken.
Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!

Ben erg zuinig op m'n telefoon, hopen dat dat er voor zorgt dat 'ie niet kapot gaat?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 15 mei, 2007 14:39

sjoerdk schreef:Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!

Ben erg zuinig op m'n telefoon, hopen dat dat er voor zorgt dat 'ie niet kapot gaat?
Als ik je een tip mag geven, niet met sleutelen in je broekzak laten zitten ;)

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 15 mei, 2007 14:40

taaffert schreef:
sjoerdk schreef:Hmmm, dat is minder. Ik heb hem vooral om de techniek en het prachtige design gekozen, hoop dat 'ie het uithoud!

Sleutels laat ik altijd in m'n jas of colbertje zitten, telefoon altijd los van m'm sleutels of andere spullen :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 15 mei, 2007 14:44

sjoerdk schreef:
taaffert schreef:

Sleutels laat ik altijd in m'n jas of colbertje zitten, telefoon altijd los van m'm sleutels of andere spullen :wink:
hmm, sinds wanneer is sleutels en sleutelen hetzelfde?
Wat jij bedoelt doe ik ook altijd, vind het doodzonde anders. Maar wat ik bedoelde, niet tijdens het werken aan je Saab (over een lange, lange tijd :D) in je broekzak laten zitten. Je stoot overal en nergens tegenaan en moet je in de meest vreemde posities wringen om ergens bij te kunnen.

Nu wel duidelijk :D

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 15 mei, 2007 14:46

taaffert schreef:
sjoerdk schreef:
taaffert schreef: Als ik je een tip mag geven, niet met sleutelen in je broekzak laten zitten ;)
hmm, sinds wanneer is sleutels en sleutelen hetzelfde?
Wat jij bedoelt doe ik ook altijd, vind het doodzonde anders. Maar wat ik bedoelde, niet tijdens het werken aan je Saab (over een lange, lange tijd :D) in je broekzak laten zitten. Je stoot overal en nergens tegenaan en moet je in de meest vreemde posities wringen om ergens bij te kunnen.

Nu wel duidelijk :D
Oeps, weer te snel gelezen :oops: :oops:
Tijden sleutelen (voor zover je dat zo kunt noemen), heb ik nooit m'n telefoon in m'n broekzak.

Nog een jaar en een maand!

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 15 mei, 2007 14:52

Maar grote vriend Maarten, om even op jouw openingspost terug te komen.
Alle info die ik wil hebben over mobieltjes haal ik hier vandaan.

Veel plezier met lezen!

Afbeelding
Zwarte N80 en N95 naats elkaar
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 15 mei, 2007 14:57

Nog heel eventjes offtopic :oops:, de camera van de D900 is wel verbluffend mooi! Gaaf menu ook, lijkt me een toptelefoon, morgen komt 'ie!

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » zo 22 jul, 2007 20:33

Net een weekje een N73 binnen, en ik ben erg tevreden!
Eerst was ik van plan de N80 te bestellen, maar het schuifmechanisme vond ik echt te zwak.... :?

Internet, e-mail,mp3, radio, foto's (3.2 mpx), en telefoneren, doet ie allemaal perfect.
Voorbeeldje van een foto, net gemaakt. (overigens ons nieuwste hondje)

Afbeelding

Plaats reactie