A.s. zondag weer Top Gear op BBC 2 !

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » ma 29 jan, 2007 0:11

Nee nee, je begrijpt het verkeerd! Nu 900 classics net zo goedkoop zijn als oude VW's moet er ingesprongen worden op de veranderde markt. D.w.z. dat we mee moeten gaan met een -grote- groep jongeren die voors iets willen dat getjoend kan worden, met veel rook rond de wielen e.d. Ouwe sukkels zoals ik (en jij?) moeten leren vooraan te staan wanneer het gaat om Mitsubishi-turbo's, plak-spoilers en dus: spinnerts. De markt zal vanaf nu gedomineerd worden door jongens die TL onder hun mega-coole ('kapot vette') 900c willen, dus doe mee!

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 29 jan, 2007 9:44

Mennö schreef:Nee nee, je begrijpt het verkeerd! Nu 900 classics net zo goedkoop zijn als oude VW's moet er ingesprongen worden op de veranderde markt. D.w.z. dat we mee moeten gaan met een -grote- groep jongeren die voors iets willen dat getjoend kan worden, met veel rook rond de wielen e.d. Ouwe sukkels zoals ik (en jij?) moeten leren vooraan te staan wanneer het gaat om Mitsubishi-turbo's, plak-spoilers en dus: spinnerts. De markt zal vanaf nu gedomineerd worden door jongens die TL onder hun mega-coole ('kapot vette') 900c willen, dus doe mee!
Om even fijn :offtopic: door te gaan, de eerste tekenen zijn er al.... zie volgende topic:

viewtopic.php?t=19925&highlight=

dader
Geregistreerd lid

Bericht door dader » ma 29 jan, 2007 9:52

Sander schreef: PS ben ik de enige die me uitermate gestoord heeft aan het hersenloze geratel van Jeremy Clarkson?
Volgens mij is dat ook de bedoeling.. :)

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 29 jan, 2007 10:05

dader schreef:
Sander schreef: PS ben ik de enige die me uitermate gestoord heeft aan het hersenloze geratel van Jeremy Clarkson?
Volgens mij is dat ook de bedoeling.. :)
Zal wel aan mij liggen dan ;)

Sander

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » ma 29 jan, 2007 10:17

Ik ken diverse vrouwen die niets met auto's hebben maar die Top Gear kijken, juist om de humor van Clarkson.

Ik vond het overigens door de bank genomen ook niet de beste aflevering. Het asfalteerproject was wel geinig maar niet van super hoog niveau. De Jaguar reportage vond ik wel heerlijk. De reportage over de crash zelf vond ik ook erg leuk gedaan. De dingen die hij vantevoren zei, de vergelijking met het als kleine jongen buiten spelen en vlak voordat je naar binnen moet nog 1 keer die boom inklimmen en eruit vallen, etc. Wat een lef/waaghalzerij om met iets op wielen pakweg 500km/u te rijden...

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 29 jan, 2007 11:39

WimZ schreef:Ik ken diverse vrouwen die niets met auto's hebben maar die Top Gear kijken, juist om de humor van Clarkson.
Ai... :? hopelijk heb ik niet te veel Grey's anatomy, Men in trees, etc meegekeken... ;)

Op zich zaten er wel erg leuke dingen in :)
Bijvoorbeeld: eerst het afpakken van de megafoon en onder die wals gooien, dat gezicht van Jeremy :D en later het afpakken de fish-and-chips en onder die wals gooien :D Het zal vast gespeeld zijn, maar de verontwaardiging leek wel echt. Toch wel humor.

Het topic over de Jaguar was inderdaad ook erg top! Zo mooi als zij die topics schieten. Je ruikt nog net het rubber niet en voelt de g-krachten niet, maar verder mis je er weinig aan.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 29 jan, 2007 12:55

Mennö schreef:Ouwe sukkels zoals ik (en jij?)
Nou, 21 is nog niet echt oud, maar ik hou er gewoon niet van. Ik ben niet zo trendgevoelig zullen we maar zeggen. Ik heb m'n eigen stijltje :wink:

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » ma 29 jan, 2007 17:29

Voor degenen die het gemist hebben:hierbij de reportage over de crash.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » di 30 jan, 2007 23:09

Ik kijk Top Gear, ik erger me mateloos :fight_headbang: aan dat gemaakte van Jeremy maar hij doet wel leuke dingen :shock: met aparte auto's. En ik vond inderdaad dat Hammond er nog wat pipsjes bijzat. Stemmetje was ook wat zwakker. 't Is ook niet niks wat hij de laatste maanden doorstaan heeft, want hoe lang geleden is het nou eigenlijk geleden dat dat ongeluk heeft plaatsgevonden?

Lian

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 30 jan, 2007 23:15

Ja dat viel mij ook op inderdaad. Kheb ook het idee dat al de boorden van zijn overhemden wat te groot zijn, maar dan nog, kan alleen maar respect hebben voor die man, als je dat ongeluk ziet...

Kheb `m gisteren gedownload en vandaag ff op me gemakje gekeken. Hoe snel ze daar wel allemaal niet mee zijn zeg :shock:

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 25 feb, 2007 23:36

hey wie heeft de 900 cabrio gespot in de aflevering van vanavond
ikke lekker weeeeeeeel :lol:

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » zo 25 feb, 2007 23:41

nacra 93 schreef:hey wie heeft de 900 cabrio gespot in de aflevering van vanavond
kzag alleen veel tractors :confused:

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » zo 25 feb, 2007 23:48

En een Italiaanse vleermuis :wink:

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » ma 26 feb, 2007 10:57

nacra 93 schreef:hey wie heeft de 900 cabrio gespot in de aflevering van vanavond
In de lange wachtrij achter Hammond met 3 ploughman's in de cabine. Goed gezien :D

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 26 feb, 2007 18:04

johanbentinck schreef:
In de lange wachtrij achter Hammond met 3 ploughman's in de cabine. Goed gezien :D

U ook :lol: 8)

Plaats reactie