A.s. zondag weer Top Gear op BBC 2 !
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Nee nee, je begrijpt het verkeerd! Nu 900 classics net zo goedkoop zijn als oude VW's moet er ingesprongen worden op de veranderde markt. D.w.z. dat we mee moeten gaan met een -grote- groep jongeren die voors iets willen dat getjoend kan worden, met veel rook rond de wielen e.d. Ouwe sukkels zoals ik (en jij?) moeten leren vooraan te staan wanneer het gaat om Mitsubishi-turbo's, plak-spoilers en dus: spinnerts. De markt zal vanaf nu gedomineerd worden door jongens die TL onder hun mega-coole ('kapot vette') 900c willen, dus doe mee!
-
gj900
- Donateur (9x)

Om even fijnMennö schreef:Nee nee, je begrijpt het verkeerd! Nu 900 classics net zo goedkoop zijn als oude VW's moet er ingesprongen worden op de veranderde markt. D.w.z. dat we mee moeten gaan met een -grote- groep jongeren die voors iets willen dat getjoend kan worden, met veel rook rond de wielen e.d. Ouwe sukkels zoals ik (en jij?) moeten leren vooraan te staan wanneer het gaat om Mitsubishi-turbo's, plak-spoilers en dus: spinnerts. De markt zal vanaf nu gedomineerd worden door jongens die TL onder hun mega-coole ('kapot vette') 900c willen, dus doe mee!
viewtopic.php?t=19925&highlight=
-
dader
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Ik ken diverse vrouwen die niets met auto's hebben maar die Top Gear kijken, juist om de humor van Clarkson.
Ik vond het overigens door de bank genomen ook niet de beste aflevering. Het asfalteerproject was wel geinig maar niet van super hoog niveau. De Jaguar reportage vond ik wel heerlijk. De reportage over de crash zelf vond ik ook erg leuk gedaan. De dingen die hij vantevoren zei, de vergelijking met het als kleine jongen buiten spelen en vlak voordat je naar binnen moet nog 1 keer die boom inklimmen en eruit vallen, etc. Wat een lef/waaghalzerij om met iets op wielen pakweg 500km/u te rijden...
Ik vond het overigens door de bank genomen ook niet de beste aflevering. Het asfalteerproject was wel geinig maar niet van super hoog niveau. De Jaguar reportage vond ik wel heerlijk. De reportage over de crash zelf vond ik ook erg leuk gedaan. De dingen die hij vantevoren zei, de vergelijking met het als kleine jongen buiten spelen en vlak voordat je naar binnen moet nog 1 keer die boom inklimmen en eruit vallen, etc. Wat een lef/waaghalzerij om met iets op wielen pakweg 500km/u te rijden...
-
Sander
- Forum Admin
Ai...WimZ schreef:Ik ken diverse vrouwen die niets met auto's hebben maar die Top Gear kijken, juist om de humor van Clarkson.
Op zich zaten er wel erg leuke dingen in
Bijvoorbeeld: eerst het afpakken van de megafoon en onder die wals gooien, dat gezicht van Jeremy
Het topic over de Jaguar was inderdaad ook erg top! Zo mooi als zij die topics schieten. Je ruikt nog net het rubber niet en voelt de g-krachten niet, maar verder mis je er weinig aan.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)

Ik kijk Top Gear, ik erger me mateloos
aan dat gemaakte van Jeremy maar hij doet wel leuke dingen
met aparte auto's. En ik vond inderdaad dat Hammond er nog wat pipsjes bijzat. Stemmetje was ook wat zwakker. 't Is ook niet niks wat hij de laatste maanden doorstaan heeft, want hoe lang geleden is het nou eigenlijk geleden dat dat ongeluk heeft plaatsgevonden?
Lian
Lian
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ja dat viel mij ook op inderdaad. Kheb ook het idee dat al de boorden van zijn overhemden wat te groot zijn, maar dan nog, kan alleen maar respect hebben voor die man, als je dat ongeluk ziet...
Kheb `m gisteren gedownload en vandaag ff op me gemakje gekeken. Hoe snel ze daar wel allemaal niet mee zijn zeg
Kheb `m gisteren gedownload en vandaag ff op me gemakje gekeken. Hoe snel ze daar wel allemaal niet mee zijn zeg
-
nacra 93
- Donateur

-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur