ja, wanneer het op een auto lijkt wel ja, de maybach en de peugeot zouden geen modellen van mijn hand zijn. Vind de EV-1 van Saab nog steeds een schitterend studiemodel, en voor deze tijd zelfs nog niet eens ouderwets ( zowel qua design als de techniek, alhoewel de techniek in die 20 jaar behoorlijk vooruit is gegaan, maar desondanks niet ouderwets te noemen.)verde900 schreef:Kijk er dan vooral niet te lang naar.....edwardkommeren schreef:zou zo uit de mislukkingsstal van maybach kunnen komen, wat wordt ik droevig van dit model, lijkt nergens op.verde900 schreef:
Vind die Peugeot wel een geinig ding om te zien
.
Neem me niet kwalijk maar je bent als het gaat om studiemodellen niet echt een vrolijkerd Edward, is er iets ueberhaupt iets hedendaags waar je wel wat "gevoel" bij hebt?
Ikzelf vind Peugeot best geslaagde en ook gedurfde studiemodellen "produceren"...
maar houdt me niet zo bezig met studie-modellen, zie wel eens wat langs komen ja, maar dat ik daar nou zo van onder de indruk ben over het algemeen, nee niet echt en zeker niet van het merendeel van het tegenwoordige design, niet mijn smaak helaas.

Smoelt toch niet zo'n hok, ech nie