Vakantie
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: Vakantie
dirk schreef:Tja, ik ben helaas niet door 't kennismakingsweekend heengekomen. Ga dus als kookstaf
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Voor mij ook Zweden, maar eerst een weekje Denemarken (incl. int. meeting)verde900 schreef:ik ga naar Zweden, al jaren
ben ik de enige?
-
verde900
- Donateur

wanneer ga jij?GRIFFIN schreef:voor mij ook Zweden, maar eerst een weekje Denemarken (incl. int. meeting)
-
B235R
- Lid van verdienste
was idd niet 'onaardig'Ruud schreef:klinkt als een goed leventje
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Na het weekend van de meeting rijd ik door tot Zweden, maar hoe mijn planning daar precies in mekaar zal zitten weet ik nog niet.verde900 schreef:wanneer ga jij?GRIFFIN schreef:voor mij ook Zweden, maar eerst een weekje Denemarken (incl. int. meeting)
Maar een bezoekje aan de 'trolls' (fabriek en museum) mag alvast niet ontbreken.
-
verde900
- Donateur

Trollhattan is mooi, bezoek zeker ook "insikten" vlak bij de sluizen (die op zich ook weer zeer de moeite waard zijn)GRIFFIN schreef:Maar een bezoekje aan de 'trolls' (fabriek en museum) mag alvast niet ontbreken.
-
jelger
- Geregistreerd lid
een vriend van mij komt vrijdag hier (zit nu in chicago) en dan gaan we een weekje touren richting Las Vegas via Death Valley en Yosemite..
heb er wel zin in.
met de Saab natuurlijk.

heb er wel zin in.
met de Saab natuurlijk.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Oohw dat lijkt me echt prachtig, zo'n tour door de USA, lekker cruisen en je ogen uitkijken
.
Lijkt me echt mooi...
Lijkt me echt mooi...
-
jelger
- Geregistreerd lid
er is deze zomer een grote Saab meeting in Washington (de staat)....

-
wijba
- Geregistreerd lid
jelger schreef:er is deze zomer een grote Saab meeting in Washington (de staat)....![]()
MMMmmm! (interessant)
Ik blijf dit jaar in Nederland, ga van 10 juli tot 7 augustus op de camping staan met vrouw en kind. Camping Vinkeloord in Rosmalen. (bij Autotron, Speedgangers welbekend)
GTZ Wijnand
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Op Vinkeloord? daar heb ik 2 jaar in de friettent gewerkt... 
-
Niels
- Geregistreerd lid
Ben net terug van 2e keer barrcelona dit jaar... misschien nog een keer in juli, maar das nog niet zeker. Verder ga ik dit jaar nog een keer naar Wenen en een roedtrip in de USA (eastcoast) maken. Vrienden die in het buitenland studeren moet je koesteren 
-
Manic
- Lid van verdienste
Na de Meeting in Denemarken steek ook ik door naar Zweden, natuurlijk naar trollhatten, hoe verder de planning is zien we nog welGRIFFIN schreef:Voor mij ook Zweden, maar eerst een weekje Denemarken (incl. int. meeting)verde900 schreef:ik ga naar Zweden, al jaren
ben ik de enige?