Groezrock

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
bram
Geregistreerd lid

Re: Groezrock

Bericht door bram » zo 25 apr, 2004 13:31

Terror is ook een hardcore punk band..

Ben vannacht terug gekomen en mijn vermoeden is reeds weer bevestigd (dronken) belgen zijn niet echt snugger, Nederlandse ook niet. Maar goed, we waren nu in Belgie

Vooral niet als ze een beetje hebben gedronken. Helaas heb k mijn gewicht en kracht moeten gebruiken om dronken belgen op de auto te verwijderen.

De muziek was verder wel erg tof! Geluid stond wel hard, maar oordoppen verzachten de pijn.

Tevens is mijn verbazing voor de politie weer reeeds toegeslagen. Het laatste stukje van de reis reed mijn broertje Stijn.
Deze beste jongen had inmiddels al wat bier, wietjes en 1 of andere poedersuiker door zijn neus geharkt. Ik kon ook inmiddels niet meer verder rijden door mijn lichamelijk staat van ontbinding. k was niet onder invloed van alcohol of drugs. Wel had ik 40 uur niet geslapen en voelde ik mijn benen niet meer.

Stijn reed het laatste stukje naar huis we draaien een rotonde op. Heerlijk politie, het was rond 4:50 . Tuurlijk, stop politie. hebben we iets gedronken.... eeuuuhhh ja wel bier. Mooi, wilt u blazen.. Wat denken jullie een P, dat kan toch niet.... zucht. Wel beter voor ons. WE hoefden nog maar 6 km, dus het was wel genaaid geweest als hij gepakt werd.

Nu moeten jullie niet denken wat een gek zeg dat broertje van Bram.....

ja dat is het ook wel..

slaap lekker

Manic
Lid van verdienste

Re: Groezrock

Bericht door Manic » zo 25 apr, 2004 13:35

bram schreef: Ben vannacht terug gekomen en mijn vermoeden is reeds weer bevestigd (dronken) belgen zijn niet echt snugger, Nederlandse ook niet. Maar goed, we waren nu in Belgie

Dronken en zwaaroververmoeide Nederlanders ervaren soms ook enkele moeilijke ogenblikken :wink:

Plaats reactie