das ook niet verkeerd zo'n S80

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 12 feb, 2006 21:07

In vergelijking met de Maybach oogt de Volvo wel erg gewoontjes, goedkoop zelfs... :roll:

Ik ben trouwens geen fan van de Maybach, doe mij maar een Bentley Arnage of Continental Flying Spur. (De grille van die laatste is trouwens van plastic! op een auto van 240.000 euro! :roll:
Stelletje amateurs daar bij Bentley.....

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 12 feb, 2006 21:07

57: 515.000 euro
62 zoals op de foto 600.000 euro...... :roll:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 12 feb, 2006 21:12

sjoerdk schreef:In vergelijking met de Maybach oogt de Volvo wel erg gewoontjes, goedkoop zelfs... :roll:
Zou het komen omdat een Volvo slechts 1/6 kost van een Maybach?
sjoerdk schreef:Ik ben trouwens geen fan van de Maybach, doe mij maar een Bentley Arnage of Continental Flying Spur. (De grille van die laatste is trouwens van plastic! op een auto van 240.000 euro! :roll:
Stelletje amateurs daar bij Bentley.....
Die kunststof grille is een veiligheids c.q. typegoedkeuringseis.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 12 feb, 2006 21:14

Ja, maar het blijft natuurlijk een stommiteit van Bentley, op hun Arnage is ie wel gewoon van echt metaal en de grille's van Aston Martin en Maserati zijn al sinds mensenheugenis van metaal.

En zeg nou zelf, op een auto van ruim 240.000 euro een plastic grille?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 12 feb, 2006 21:18

sjoerdk schreef:Ja, maar het blijft natuurlijk een stommiteit van Bentley, op hun Arnage is ie wel gewoon van echt metaal en de grille's van Aston Martin en Maserati zijn al sinds mensenheugenis van metaal.

En zeg nou zelf, op een auto van ruim 240.000 euro een plastic grille?
De voorzijde van nieuw te introduceren auto's moeten volgens de Europese veiligheidseisen aan heel specifieke eisen voldoen ten aanzien van de kans op verwondingen van voetgangers.. daar schijnt o.a. een kunststoffen grille bij te horen

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 12 feb, 2006 21:20

Het wordt ook steeds gekker in autoland... :roll:
Dit is trouwens ook een hele mooie auto:

Afbeelding

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 12 feb, 2006 23:07

Aston Martin met Volvo RTI systeem

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » ma 13 feb, 2006 18:20

Eh ja, dat klopt, maar kijk eens naar het hele interieur, is het niet prachtig? Volvo's RTI systeem is trouwens wel heel goed! 8)

Naar verluid komt deze auto pas in 2008, voor een prijs van ongeveer 300.000 euro :roll:

Even sparen nog jongens :wink:

Plaats reactie