Daar zou ik dan weer niet erg graag achter willen rijdenverde900 schreef:Een paar eieren kosten een paar knaken maar dan rijdt je wel apart....shearwater schreef:Al liep ie op geklutste eieren......
vierdeurs Aston Martin
-
Manic
- Lid van verdienste
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
ralph12
- Geregistreerd lid
D'r is wel eens gespeculeerd op een nieuwe Lagonda zo'n 15 jaar geleden. Zag er uit als een kruising tussen een ouwe Riley en de huidige RR Phantom. Knap karretje vond ik dat. Kan iemand hier de afbeelding ervan tevoorschijn toveren?
Is toen niet doorgegaan m.n. vanwege de moeilijke situatie waarin AM verkeerde. Is het niet zo dat AM pas sinds kort voor het eerst in zijn bestaan winst maakt?
Is toen niet doorgegaan m.n. vanwege de moeilijke situatie waarin AM verkeerde. Is het niet zo dat AM pas sinds kort voor het eerst in zijn bestaan winst maakt?
-
Oostland
- Geregistreerd lid

heeft wel van de maybach, wel stijlvol, maar niet mooi
http://www.vintageweb.net/ccpa/prototyp.htm staan nog meer prototypes op
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
De Lagonda van vroeger vond ik altijd een beetje een vreemde auto, bovendien had hij ontzettend veel problemen met de electronica. De kans is zeer groot dat de nieuwe (Rapide) in productie gaat, in Detroit wordt hij onthuld. Naar mijn mening is het een prachtige auto, beetje van het zelfde kaliber als de Maserati Quattroporte en de Bentley Continental GT/Flying Spur.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Dat is juist het mooie ervanralph12 schreef: Maar om kort te gaan: AM had beter een vierdeurs Lagonda kunnen uitbrengen dan een extended DB9.
Mooi alternatief ten opzichten van een S-klasse
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Hm, smaken verschillen. Persoonlijk zitten de Maser Quattroporte en de Merc CLS aan de (erg) goeie kant van de sportlimousine. Omdat ze vanaf het begin als zodanig zijn geconcipieerd. De AM vierdeurs is een opgerekte DB9. Bij de Bentley Continental GT kon dat nog net, hoewel niet echt mooi... Ik ben benieuwd naar de reacties op TopGear.
-
nacra 93
- Donateur

-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
Ewout900
- Geregistreerd lid