vierdeurs Aston Martin

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 03 jan, 2006 23:21

verde900 schreef:
shearwater schreef:Al liep ie op geklutste eieren......
Een paar eieren kosten een paar knaken maar dan rijdt je wel apart.... :lol:
Daar zou ik dan weer niet erg graag achter willen rijden :?

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » wo 04 jan, 2006 10:15

Hij is wel mooi. Maar beetje te gelikt. Hoe gaat tie heten? Lagonda? zou de enig passende naam zijn. Hoewel ik de jaren 70 - 80 Lagonda's mooier vind. En de sedan op basis van de Virage vind ik ook mooier.

Caspar

Bericht door Caspar » wo 04 jan, 2006 10:24

om eerlijk te zijn doet het mee niet heel erg veel zo'n aston martin, Maar de styling is beter dan die nieuwe Bentley waar ze bij de coupe er twee deuren bijgeklust hebben...

Ze hadden in de jaren negetntig een hele moie ..zo'n shooting break.. dioe vond ik erg gaaf..

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 04 jan, 2006 10:46

D'r is wel eens gespeculeerd op een nieuwe Lagonda zo'n 15 jaar geleden. Zag er uit als een kruising tussen een ouwe Riley en de huidige RR Phantom. Knap karretje vond ik dat. Kan iemand hier de afbeelding ervan tevoorschijn toveren?

Is toen niet doorgegaan m.n. vanwege de moeilijke situatie waarin AM verkeerde. Is het niet zo dat AM pas sinds kort voor het eerst in zijn bestaan winst maakt?

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » wo 04 jan, 2006 11:06

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heeft wel van de maybach, wel stijlvol, maar niet mooi

http://www.vintageweb.net/ccpa/prototyp.htm staan nog meer prototypes op

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 04 jan, 2006 11:53

In mijn herinnering was ie een stuk mooier. Achterkant m.n. achterlichten niet mooi inderdaad. Algehele lijn wel. En de deepdish wheels. Nee, geen Maybach gelijkenis maar wel Phantom. Vinnik.

Maar om kort te gaan: AM had beter een vierdeurs Lagonda kunnen uitbrengen dan een extended DB9.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 04 jan, 2006 12:41

De Lagonda van vroeger vond ik altijd een beetje een vreemde auto, bovendien had hij ontzettend veel problemen met de electronica. De kans is zeer groot dat de nieuwe (Rapide) in productie gaat, in Detroit wordt hij onthuld. Naar mijn mening is het een prachtige auto, beetje van het zelfde kaliber als de Maserati Quattroporte en de Bentley Continental GT/Flying Spur.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » di 10 jan, 2006 1:31

Meer plaatjes en nieuws

wát een prachtige auto..

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 10 jan, 2006 10:37

ralph12 schreef: Maar om kort te gaan: AM had beter een vierdeurs Lagonda kunnen uitbrengen dan een extended DB9.
Dat is juist het mooie ervan :wink: Het blijft overduidelijk een Aston Martin, en ondanks zijn 4 deuren doet het nauwelijks af aan zijn sportieve/stijlvolle uitstraling. Ik vind dat hij ook mooi in proporties is, er stoort niets...
Mooi alternatief ten opzichten van een S-klasse :D

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 10 jan, 2006 10:47

Hm, smaken verschillen. Persoonlijk zitten de Maser Quattroporte en de Merc CLS aan de (erg) goeie kant van de sportlimousine. Omdat ze vanaf het begin als zodanig zijn geconcipieerd. De AM vierdeurs is een opgerekte DB9. Bij de Bentley Continental GT kon dat nog net, hoewel niet echt mooi... Ik ben benieuwd naar de reacties op TopGear.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 10 jan, 2006 10:48

ik als bipsman vind de lijn van voor naar bijna achter prachtig maar de bips stoort mij net als bij de c6,achterhaalt,te retro.

de bips van de lagonda dan dus zo

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 10 jan, 2006 10:55

nacra 93 schreef:ik als bipsman vind de lijn van voor naar bijna achter prachtig maar de bips stoort mij net als bij de c6,achterhaalt,te retro.
De bips van de Aston? Daar is nix retro aan, die achterkant hebben alle modellen, op de Vanquish na...

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » di 10 jan, 2006 19:35

Afbeelding

Wat is dit, een make up set?
Oh nee wacht een schaakspel, en er zitten ook nog dobbelstenen bij, als je t schaakspel om draait is t mens erger je niet

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » di 10 jan, 2006 19:46

Oostland schreef:Wat is dit, een make up set?
Oh nee wacht een schaakspel, en er zitten ook nog dobbelstenen bij, als je t schaakspel om draait is t mens erger je niet
:bow:

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » za 14 jan, 2006 22:18

Die Aston is echt niet mis, maar er wordt geen snaar geraakt

Bij deze wel...

Afbeelding

Plaats reactie