Auto van Bill Gates nu bij Ebay....

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » di 03 jan, 2006 19:57

Dit kunstje wordt niet alleen bij een lexus gedaan.

Op marktplaats staat er een Saab met in de omschrijving: .......Deze auto van voormalig minister hanja May Weggen........

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 03 jan, 2006 19:58

Ben ook gek van Seinfeld. Binnenkort maar eens wat dvdtjes van halen.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 03 jan, 2006 20:00

Voor de goede orde: Jon Voigt is de acteur in films als Deliverance, Midnight Cowboy, Coming Home, Heat, Runaway Train (Oscar voor gekregen dacht ik zelfs). Kortom: puik film cv.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 03 jan, 2006 20:02

En vader van Angelina Jolie, wat ik overigens een spuuglelijke vrouw vind.

Non-Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Non-Turbo » di 03 jan, 2006 21:58

Rij zelf regelmatig met een oudere Lexus en moet zeggen dat deze Gatesmobiel zijn geld meer waard is dat de PauzeGolf...

Caspar

Bericht door Caspar » wo 04 jan, 2006 12:49

volgens mij heeft hij in z'n garage ook nog een porsche 959 staan...(erg leuk)

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 04 jan, 2006 13:07

Oosthoek schreef:En vader van Angelina Jolie, wat ik overigens een spuuglelijke vrouw vind.
nou nou nou... spuuglelijk? ik zou mijn hond er in elk geval niet vanaf trappen en een nekschot geven.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 04 jan, 2006 13:10

Oosthoek schreef:Waarom heeft de voormalig rijkste man ter wereld afschuwelijke wieldoppen op z'n wagen?

Verdomd, dat lijken wel doppen..... vermomd als.... doppen... Nee, meer zit er niet in. Bold gesture van Lexus om met doppen de luxemarkt indertijd te bestormen.

Wat is er mis met Lexus vraagt iemand zich hier af. Nix technisch of qua comfort, reliability e.d. Maar de grote jongens hebben er altijd als halve Mercedessen uitgezien. Tussenmodel te lelijk voor woorden. De kleine IS200 nog het origineelst. Laatste versie zelfs stoer.

Als de luxe brands in Japan een stel Italiaanse designers aan het werk zouden laten, zouden de poppen pas goed aan het dansen zijn. Ik blijf styling een ondergeschoven kindje vinden. Maar ja, deze boodschap komt tot u van iemand die :roll: een 90 rijdt. Korrels grof zeezout op zijn plaats.

Plaats reactie