BMW335i(?) vs SAAB 9-3 2.0T

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » wo 12 aug, 2009 8:33

ArjenH schreef:[]nou sjoerd heb toch een paar keer achter een nieuwe 530D gereden en bij blijven lukt, voorbij niet hoor, alhoewel nu een paar maandjes bij wel
Mannen laten we eerlijk blijven het maakt niet uit wat je rijd er is bijna altijd wel iemand die je niet bijhoud, heb je een 535 dan heb je problemen met een AMG, heb je een AMG dan heb je problemen met een Corvette Z06, heb je een Corvette Z06 heb je problemen met een Veyron.

Met een aero ben je echt geen stumper!!!

Caspar

Bericht door Caspar » do 10 sep, 2009 14:55

werd vandaag er drie dubbel uitgereden door een hongaar met een 535..wat ging dat onzettend hard..reed zelf in een standaard viggen..

zo voelde ik me daarnaa
Maarten schreef:De Statler en Waldorf van de Nürburgring zijn niet onder de indruk van een 9-3 Viggen. :lol:

Afbeelding

"Wah hedde gij onder die motorkap? Dooie poarden?"
"230 Shetland ponies".

nh
Geregistreerd lid

Bericht door nh » vr 11 sep, 2009 1:49

Caspar schreef:werd vandaag er drie dubbel uitgereden door een hongaar met een 535..wat ging dat onzettend hard..reed zelf in een standaard viggen..

zo voelde ik me daarnaa
Maarten schreef:De Statler en Waldorf van de Nürburgring zijn niet onder de indruk van een 9-3 Viggen. :lol:

Afbeelding

"Wah hedde gij onder die motorkap? Dooie poarden?"
"230 Shetland ponies".
Ach wat maakt het uit, als ik zoiets meemaak met een auto realiseer je jezelf altijd baas boven baas.

Plaats reactie