Is nog niet helemaal op het niveau van de 535d, maar het scheelt niet veel
Citroen C6
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Nu rijdt een flinke Saab (900 T16S, 9-3 2.0T) hem er al uit.
We praten dan wel over een Saab met een prijs van 5000-15000 euro en een fully loaded Citroën van bijna 80 mille.
Ja, een Citroën is beslist niet om mee te gaan scheuren, maar ik zou me toch wel behoorlijk vernederd voelen, als er al een flinke Saab van me wint, of een zakendiesel als de BMW 320d en de Audi A4 2.7 TDI.
We praten dan wel over een Saab met een prijs van 5000-15000 euro en een fully loaded Citroën van bijna 80 mille.
Ja, een Citroën is beslist niet om mee te gaan scheuren, maar ik zou me toch wel behoorlijk vernederd voelen, als er al een flinke Saab van me wint, of een zakendiesel als de BMW 320d en de Audi A4 2.7 TDI.
-
verde900
- Donateur

Het zou mij nu net geen reet interesseren, ik rijdt comfie....sjoerdk schreef:Nu rijdt een flinke Saab (900 T16S, 9-3 2.0T) hem er al uit.
Vind je overigens het vergelijk tussen een oude auto van € 5000,-- (of daaromtrend) en een nieuwe Citroën van € 80.000,-- zelf niet wat mank gaan?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
haha leuuuuuk die discussieee.sjoerdk schreef:Van niemand, maar het blijft toch wel leuk, stoplichtsprintjes etc.
Blijkbaar lopen onze meningen hierover sterk uiteen, ik zou toch een licht getunde C6 preferen, en de BMW dan laten staan.
We kunnen natuurlijk ook die bmw diesel in die C6 lepelen.
Een soort 'grande kraut'. Da's niet helemaal Grand Cru maar het komt in de buurt.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur