Audi S6

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » wo 25 jan, 2006 14:17

Maar ook wanneer je wel geld hebt voor een Audi S6, wil niet zeggen dat je niets meer te wensen over hebt, zowel financieel als sociaal.
Ik denk dat iedereen gewend raakt aan een bepaalde standaard (mits niet te extreem). En voor sommige mensen is een Audi S6 hetzelfde als voor ons een 900i. De dagelijkse auto waar je aan gewend bent en voor sommigen hun hobby.
Dit betekend niet dat hij naar een 900i zal verlangen.
Wij verlangen toch ook niet naar een polo 1.0 fox?

Get my point? :wink:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 25 jan, 2006 14:56

Het is opzich wel een mooie auto, maar als ik zou mogen kiezen zou het toch echt een Saab worden!
Hetzelfde geldt voor andere supersnelle sedans (BMW M5, E55 AMG etc.).
Voor het geld van twee van die dikke sedans heb ik liever een getunde 9-3 Sport Estate en een Citroën C6 2.7d Exclusive, of een dikke Range Rover Supercharged :wink: 8)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » wo 25 jan, 2006 15:57

benieuwd wanneer de RS6 uitkomt. Ik vind dit echt al een fantastisch brute car. Heb een keer in een RS6 mogen rijden in duitsland. Wat een kracht zit daarin, om bijna bang van te worden en het geluid.... mmm
Zou graag zo'n auto naast mijn Saabje willen hebben, maar ja... je kunt niet alles hebben ey.

schumbie
Geregistreerd lid

Bericht door schumbie » vr 27 jan, 2006 12:24

RS6 is echt de ultieme gezinsauto!
Ik ben echt een saabliefhebber hoor, maar een 9-5 estate met de lompste motor komt niet eens in de buurt van de RS6. Daarbij kom dat het ook wel echt een schoonheid is!

En al die argumenten dat Saab 300 pk perst uit veel kleinere motoren is echt onzin want Audi haalt in de S3 uit 1,8 liter fabrieksaf al 230 pk.
En in zo'n zakenauto wil je geen hoogtoerige jengel bak, die V10 is gewoon de goeie keuze voor zo'n auto.

Tuurlijk is het belachelijk veel voor zo'n auto en is het eigelijk nutteloos.
Maar als je dat vind koop je toch braaf de A6 2.0 of 2.3 ofzo?

Dit is gewoon een liefhebbersauto, en ze zouden hem bij mij elke dag voor de deur mogen parkeren :D

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 27 jan, 2006 12:36

A6 2.3?

Audi rules :smilie:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » vr 27 jan, 2006 13:32

Red76 schreef:A6 2.3?
Audi rules :smilie:
Er is ook een 1.8 20V "Spee-uitvoering" ... :twisted:

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » vr 27 jan, 2006 13:44

RS6 Avant is one of my favorites, maar niet bepaald vergelijkbaar met willekeurig welke Saab dan ook. Een tweedehands RS6 kost (bij ons althans) al meer dan een ton. Euro. :cry:

Afbeelding

:love:

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 27 jan, 2006 15:01

Ewout900 schreef:RS6 Avant is one of my favorites, maar niet bepaald vergelijkbaar met willekeurig welke Saab dan ook. Een tweedehands RS6 kost (bij ons althans) al meer dan een ton. Euro.
Wij hebben er wel een paar voor minder!

Audi

schumbie
Geregistreerd lid

Bericht door schumbie » vr 27 jan, 2006 15:34

wat een auto he :D , kan m echt niet voorstellen dat mensen hem niet mooi vinden....maar ik vind daarentegen citroen ook echt een merk van niks, dus smaken verschillen

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » vr 27 jan, 2006 17:01

Red76 schreef:Wij hebben er wel een paar voor minder!
Ah! Dat biedt perspectief!! :P

Doe mij zo'n mugelloblauwe...!

ARROWS
Geregistreerd lid

Bericht door ARROWS » vr 27 jan, 2006 17:17

Ewout900 schreef:
Red76 schreef:Wij hebben er wel een paar voor minder!
Ah! Dat biedt perspectief!! :P

Doe mij zo'n mugelloblauwe...!
Ik kom de Enzo overigens morgen ophalen, was toch al overgemaakt ? :P :lol:

Plaats reactie