Limewire downloads niet afspeelbaar

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Limewire downloads niet afspeelbaar

Bericht door Style&Co » ma 16 jan, 2006 20:22

:evil:

ff totaal wat anders:

probeer het nummer 'sorry' van de grand old lady vd Popindustrie te downloaden, Madonna. Krijg ze wel binnen maar kan ze niet afspelen (mediaplayer speelt wel (tijd/graphics) maar geen geluid). Heeft deze dame haar CD's laten beveiligen ofzo? Ander nummer 'Hung up' van hetzelfde album heb ik het niet mee

I know I know... Madonna! Kind kan niet zingen inderdaad. Maar moet zeggen dat een paar nummers vh album Ray of light en haar huidige album toch wel lekker zijn.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 16 jan, 2006 20:25

madonna is zeker wel leuk hoor... ehmmm beveiligd... dan zou je het niet op een harde schijf kunnen krijgen.

Lime wire is opzich wel aardig. Maar ik denk dat je inderdaad elke keer een hoax te pakken hebt... kan je opzich niet helpen...behalve het nummer zelf downloaden en hier posten 8)

ARROWS
Geregistreerd lid

Bericht door ARROWS » ma 16 jan, 2006 20:26

Meer iets voor tweakers.net denk ik :)

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » ma 16 jan, 2006 20:27

what tha f#@k is tweakers.net en waarom een hoax?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 16 jan, 2006 20:31

waarom? omdat mensen het stom vinden om nummer te downloaden ipv cd kopen... trieste mensen, ik zelf download ook enorm veel!

Tweakers.nl is een soort daabforum maar dan op IT gebied 8)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 16 jan, 2006 20:38

DaVinz schreef:waarom? omdat mensen het stom vinden om nummer te downloaden ipv cd kopen... trieste mensen, ik zelf download ook enorm veel
waarom triest,ik hecht geen enkele waarde aan gekopieerde zooi
het echte ding wil ik in mijn handen hebben en geen kopie.
maarja ik heb ook nog een kist vol lp dus daar zal het wel wegkomen broekie ja opa bedankt voor deze wijze les

ach ik ben ook pas 38

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » ma 16 jan, 2006 20:53

Heel veel platenmaatschappijen bieden ook "nep" files aan, dit om het downloaden te ontmoedigen.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 17 jan, 2006 0:07

Ik weet niet of je enigszins bereid bent om uit te vinden hoe het werkt (het heeft nogal een hoge drempel), maar als je DC++ eenmaal onder de knie hebt, zweer je er bij.

http://dcplusplus.sourceforge.net/

En daar wil ik bij vermelden dat het downloaden van muziek en films absoluut niet illegaal is, het downloaden van software wel. Het aanbieden van muziek en films trouwens ook.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » di 17 jan, 2006 8:14

DC++ werkt perfect in mijn opinie. Kost wel even tijd om het door te krijgen.

Plaats reactie