Ik ben in een melige en vooral NIET productieve bui...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
doktorevil
Geregistreerd lid

Ik ben in een melige en vooral NIET productieve bui...

Bericht door doktorevil » wo 03 sep, 2003 11:00

Zodoende vroeg ik me af wat de dagelijkse bezigheid is van de Saab liefhebber die op dit board uithangt...
Ik ben ITer, erg spannend... :roll: :wink:

wijba
Geregistreerd lid

Re: Ik ben in een melige en vooral NIET productieve bui...

Bericht door wijba » wo 03 sep, 2003 12:01

Ik ben Preventive Maintenance Technician, ofwel onderhoudsmonteur, bij Philips Semiconductors Nijmegen. Ik doe daar onderhoud aan 23 machines van $6.500.000 per stuk.

GTZ WijB@ 8)

janmar
Geregistreerd lid

Bericht door janmar » wo 03 sep, 2003 22:32

tja studenten studeren he, tenminste dat zeggen ze. maar studenten met een saab hebben makkelijk de neiging eens te gaan sleutelen als het niet vlotten wil met de studie :D

Janmar

Jeroen
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen » di 09 sep, 2003 23:01

Ik ben trainer; communicatie-onderwerpen; managementtrainingen, klantgerichtheid. De hele dag ouwehoeren dus! :D

groet,

Jeroen

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » wo 10 sep, 2003 13:53

ik ben euh....tsja..... kijk....

enfin,

Ik ben papa!!! sinds een jaar of 5 van een tweeling (j/m).. :wink:

en qua werk:
eigenaar (50%) van een executive search & business development bureau en tevens eigenaar van een clubje dat zich bezighoudt met co-marketing/loyalty marketing.

verdien geen cent maar t klinkt leuk he?

maar t liefst sta ik een uurtje of 2 op de squashbaan of race ik met mijn saaapie....

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » do 11 sep, 2003 20:59

DIE IS GOED!! Beter 1 Saab voor de deur... :lol: :lol: :lol:

Ik ben Automotive Management Consultant. Ja, ja... ze bedenken wat!! Maar het komt dus neer op: (management-)adviseur speciaal voor de autobranche (geldt voor hele bedrijfje van 10 man trouwens). Is wat ik altijd al wilde worden en ik ben het sinds krap twee weken. :P JIPPIEIEIEIEEE! :?

Ewout (25 jaartjes).[/i]

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » za 13 sep, 2003 11:51

:cry:

Tja, ... ik ben helaas piiiiiip (onuitsprekelijk woord), al je weet wat ik bedoel...

was hiervoor assistant project manager/coordinator kwaliteit dienst, maar helaas vond mijn bedrijfje het hoogste tijd voor een 'reorganisatie; . Aldoende zit ik dus alweer nu ietsje meer dan een maand thuis.

:roll: gelukkig heb ik mijn saabie om mij bezig te houden, en kom ik altijd in stijl aan bij sollicitaties tegenwoordig(niet meer in een 'volkswagen' van het bedrijf :? )

lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door lars » di 16 sep, 2003 19:20

Hoi,

Ik houd me bezig projectleiding, gelukkig heb ik het SAABje om nog enigsinds constructief bezig te zijn :wink: .

René

eli
Geregistreerd lid

Bericht door eli » za 27 sep, 2003 21:31

Ik ben 50% mede-eigenaar van een executive-search buro ( jawel, de andere 50% van dat buro van mijn broer Turboflix...) En daarnaast eigenaar van een bedrijf dat gebreide bedrijfskleding levert ( o.a. de saab - truien van de dealers.. :lol:
Als derde hobby heb ik een adviesburo op het gebied van bedrijfskleding.
Daarnaast ben ik tot voor 2 weken student geweest. Ben net klaar met een MSM ( nee..geen microsoft, maar een Master in Strategic Management ) , alhoewel ik officieel mijn dissertatie op 28 oktober nog moet verdedigen :roll:
Omdat ik daar nu mee klaar ben en eindelijk weer vrije tijd heb zit ik nu op dit forum mee te kladderen :P

En sinds gisteren staat mijn eerste saab nu voor de deur...tijd voor leuke dingen dus...

Plaats reactie