Dat zal hij leuk vinden om te horen. Hij is een Spanjaard namelijk, en die hebben het niet zo op Fransenverde900 schreef:Voor Italianen heb je net als voor Fransen een groot incasseringsvermogen nodig, het blijft onbetrouwbaar.
Welke niet saab stationwagon
-
Dc
- Geregistreerd lid
Re: En waarom niet...
-
verde900
- Donateur

Bottom-line:Dc schreef:Dat zal hij leuk vinden om te horen. Hij is een Spanjaard namelijk, en die hebben het niet zo op Fransenverde900 schreef:Voor Italianen heb je net als voor Fransen een groot incasseringsvermogen nodig, het blijft onbetrouwbaar.en Italianen
![]()
![]()
een veilige Zweed
of een saaie Duitser
-
Dc
- Geregistreerd lid
-
Non-Turbo
- Geregistreerd lid
Misschien emigreren ???
Een willekeurig voorbeeld van www.mobile.de :
Saab 9-5 kombi 2.0t Autom/Klim
EUR 9.900
Daten:
97.000 km, 110 kW (150 PS), EZ: 07/00, blau-metallic, 4/5 Türen, Benzin,
Besonderheiten:
ABS, Klimaanlage, Automatik, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Sitzheizung, el. Fensterheber
Beschreibung:
Lückenlos scheckheftgepflegt, dunkelblaumetallic, Automatik, Klimaautomatik, Veloursausstattung, Multifunktionslenkrad, Sitzheizung, Radio/CD, MAL, ABS, WfS, Servo, ZV m. FB, Color, eFH, Airbags, eSP, unfallfrei, sehr gepflegt
Ik weet inmiddels dat ik van deze site weg moet blijven, wordt er altijd een beetje verdrietig van
Saab 9-5 kombi 2.0t Autom/Klim
EUR 9.900
Daten:
97.000 km, 110 kW (150 PS), EZ: 07/00, blau-metallic, 4/5 Türen, Benzin,
Besonderheiten:
ABS, Klimaanlage, Automatik, Zentralverriegelung, el. Wegfahrsperre, Sitzheizung, el. Fensterheber
Beschreibung:
Lückenlos scheckheftgepflegt, dunkelblaumetallic, Automatik, Klimaautomatik, Veloursausstattung, Multifunktionslenkrad, Sitzheizung, Radio/CD, MAL, ABS, WfS, Servo, ZV m. FB, Color, eFH, Airbags, eSP, unfallfrei, sehr gepflegt
Ik weet inmiddels dat ik van deze site weg moet blijven, wordt er altijd een beetje verdrietig van
-
verde900
- Donateur

-
RoccoH
- Donateur (5x)

of een temperamentvolle Spaanse Seatverde900 schreef:Bottom-line:Dc schreef:Dat zal hij leuk vinden om te horen. Hij is een Spanjaard namelijk, en die hebben het niet zo op Fransenverde900 schreef:Voor Italianen heb je net als voor Fransen een groot incasseringsvermogen nodig, het blijft onbetrouwbaar.en Italianen
![]()
![]()
een veilige Zweed
of een saaie Duitser
-
Dc
- Geregistreerd lid
Geen stationwagons in het assortiment maar wel een ruime MPV Seat Alhambra. En volgens de reviews die ik vlug op internet doorgelezen heb, zijn de gebruikers meer dan tevreden.RoccoH schreef:of een temperamentvolle Spaanse Seat

-
verde900
- Donateur

-
Dc
- Geregistreerd lid
1574 kilo en gem.verbruik 9,4 volgens autoweek carbase.verde900 schreef:de 1e letter is goed en de 3e![]()
zo'n ding weegt 1800kgen zuipt als een tempelier, dat ga je een vriend toch niet aan doen?
En zuipen als een tempelier doet ie zelf ook. Zal wel met het land van herkomst te maken hebben
Heb jij andere ervaring met de Alhambra Verde900?
-
verde900
- Donateur

Een kennis van me had een Ford Galaxy met een V6 motor, zijn lot was 1:6, een Alhambra bestaat niet met die motor.Dc schreef:1574 kilo en gem.verbruik 9,4 volgens autoweek carbase.verde900 schreef:de 1e letter is goed en de 3e![]()
zo'n ding weegt 1800kgen zuipt als een tempelier, dat ga je een vriend toch niet aan doen?
En zuipen als een tempelier doet ie zelf ook. Zal wel met het land van herkomst te maken hebben![]()
Heb jij andere ervaring met de Alhambra Verde900?
-
Dc
- Geregistreerd lid
Er is wel een Alhambra 2.8 V6.verde900 schreef:Een kennis van me had een Ford Galaxy met een V6 motor, zijn lot was 1:6, een Alhambra bestaat niet met die motor.
Verbruik 10,5 en automaat 11,9 liter op 100km. 1 op 8,5 - 9,5 dus.
Nee da's niet zuinig. De 1.8 motor zou dan de voorkeur genieten maar een saab 9-5 estate 2.0t is zuiniger inderdaad.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
Red76
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)