Quintezz Radar Alert
-
4000365
- Geregistreerd lid
Quintezz Radar Alert
Iemand reeds ervaring opgedaan met de (nu nog) legale Quintezz Radar Detector?
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
4000365
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
klopt, software en update zijn te verkrijgen via het web4000365 schreef:Begreep dat regelmatig je sofwareupdates van het Intnet moet halen.B235R schreef:Nee wel met de nieuwe stinger incl de "verboden" radar module. Het kost wel wat, maar het is echt een subliem ding.
Is het ook reeds voor Mac gebruikers
wat betreft mac users..... ik heb geen idee
-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
4000365
- Geregistreerd lid
(En....aan de andere kant van het viaduct stond een onopgemerkteOostland schreef: Hij regeert perfect, we reden onder de ring door waar een flitspaal stond hij gaf het ver van te voren aan.
De flits
Greetz &
-
4000365
- Geregistreerd lid
Je bleef um aanprijzen, dus ff hun site bekeken, inderdaad buitengewoon indrukwekkendB235R schreef:Dan moet je dus ook een stinger DSi aanschaffen.....
Maar ben nog net niet zo wanhopig om dat bedrag neer te leggen
Ook de gedachte dat DenHaag deze binnekort zou kunnen verbieden is een overweging waard om tot aanschaf over te gaan, lijkt me zo...
Greetz &
-
B235R
- Lid van verdienste
Je bedoelt dat ome koos deze ook verboden krijgt?4000365 schreef:Je bleef um aanprijzen, dus ff hun site bekeken, inderdaad buitengewoon indrukwekkendB235R schreef:Dan moet je dus ook een stinger DSi aanschaffen.....![]()
Maar ben nog net niet zo wanhopig om dat bedrag neer te leggen
Ook de gedachte dat DenHaag deze binnekort zou kunnen verbieden is een overweging waard om tot aanschaf over te gaan, lijkt me zo...
Greetz &
Zonder de radar software is het gewoon een zeer uitgebreide boordcomputer, en met 1 druk op de knop wis je radarsoftware