wat gebruik jij en hoe denk je erover

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
B235R
Lid van verdienste

wat gebruik jij en hoe denk je erover

Bericht door B235R » do 11 sep, 2003 22:06

Mijn vraag aan jullie medeforummers, wie van jullie is in het bezit van een radardetector (merk,type,hoe bevalt het??) en hoe denk je over het gebruik en het evt. verbod op dit speelgoed :wink: wat er blijkbaar zo nodig moet komen. Ben zelf de gelukkige eigenaar van een stinger ventura, en heb ook nog een quintezz liggen (altijd handig)

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: wat gebruik jij en hoe denk je erover

Bericht door SpeekTuning » vr 12 sep, 2003 21:29

B235R schreef:Mijn vraag aan jullie medeforummers, wie van jullie is in het bezit van een radardetector (merk,type,hoe bevalt het??) en hoe denk je over het gebruik en het evt. verbod op dit speelgoed :wink: wat er blijkbaar zo nodig moet komen. Ben zelf de gelukkige eigenaar van een stinger ventura, en heb ook nog een quintezz liggen (altijd handig)
Hallo Twentenaar,

Ikzelf heb een vector 966r. Nu weliswaar in uitgebouwde staat, maar werking vond ik perfect. (testen altijd bij Nijverdal/Wierden, weet je wel?) Omdat het verbod er komt ( in oktober?) heb ik nu mijn detectorretje uitgebouwd en ik moet zeggen dat ik nu minder hard rijd ....over het gemiddelde dan he?

Zou een niet radardetector dan toch helpen zachter te gaan rijden?......................................................'k mis em wel

groetjes Sander (uit Twente...Wierden)
8)

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » vr 12 sep, 2003 22:30

Hé Sander,

wierden <--> nijverdal :wink: :evil:

Ik bouw hem echt nog niet uit en dat verbod is gewoon te gek voor woorden!!!!! gebaseerd op drogredenen, waar het op neer komt is de automobilist kunnen melken met al die onzin bekeuringen.

verder zou ik iedereen eens willen vragen om het volgende artikel eens te lezen.

http://www.target-automotive.nl/upload/ ... verbod.pdf

grtz,

Marco

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » za 13 sep, 2003 11:49

B235R schreef:Hé Sander,

wierden <--> nijverdal :wink: :evil:

Ik bouw hem echt nog niet uit en dat verbod is gewoon te gek voor woorden!!!!! gebaseerd op drogredenen, waar het op neer komt is de automobilist kunnen melken met al die onzin bekeuringen.

verder zou ik iedereen eens willen vragen om het volgende artikel eens te lezen.

http://www.target-automotive.nl/upload/ ... verbod.pdf

grtz,

Marco
zal ik em toch maar weer inbouwen dan? weet het nog niet...........
groeten van Sander

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » za 13 sep, 2003 21:03

speektuning schreef: zal ik em toch maar weer inbouwen dan? weet het nog niet...........
groeten van Sander

in elk geval nog ff bewaren 8)

Ben wel benieuwd hoe zoiets als dit door een rechtbank word beoordeeld bij een eerste proces.

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » di 16 sep, 2003 21:24

Ik hoorde vandaag op de radio dat het nog even is uitgesteld.....

ik heb een goedkope raamplakker: een Quintezz. In de bebouwde kom en op 80km/u wegen voldoet die prima, op de snelweg een stuk minder.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 18 sep, 2003 15:56

John schreef:op de snelweg een stuk minder.

Ja ik ken het, dan is ie echt waardeloos.

En als ie wat minder zou piepen in de bebouwde kom zou ook wel leuk zijn bij die dingen. :wink:

Plaats reactie