Onherkenbaar kenteken

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
4000365
Geregistreerd lid

Onherkenbaar kenteken

Bericht door 4000365 » do 29 sep, 2005 22:16

Ik ben bezig om wat mooie plaatjes van onze saab op het www te zetten.
Nu zie ik regelmatig op het forum foto's van saabs en andere auto's waarvan het kenteken onherkenbaar is gemaakt.

Wat is de diepere gedachte hiervan ?
Raden jullie mij aan om dit te doen ?
Thx & Groet Erwin :computer1:

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » do 29 sep, 2005 22:19

tegen diefstal, vandalisme.

kentekengegevens etc......

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » do 29 sep, 2005 22:55

Ook niet onbelangrijk, de verzekering!!

Dat je niet ooit op de ring je auto vol in de vangrail jaagt en dat de verzekeringsmaatschappij door middel van het forum ergens kan achterhalen dat dat toch echt niet op het polderweggetje in nederland is gebeurd.

Of dat de verzekering via deze site erachterkomt dat je LPT rondrijdt met circa 350pk ipv 150.

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » do 29 sep, 2005 23:17

In dat geval ga ik maar eens photoshop opstarten. :computer1:
Laat wel weten als het zover is :wink:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 01 okt, 2005 23:00

MXL schreef:Ook niet onbelangrijk, de verzekering!!

Dat je niet ooit op de ring je auto vol in de vangrail jaagt en dat de verzekeringsmaatschappij door middel van het forum ergens kan achterhalen dat dat toch echt niet op het polderweggetje in nederland is gebeurd.

Of dat de verzekering via deze site erachterkomt dat je LPT rondrijdt met circa 350pk ipv 150.
Kan de verzekering daar ook niet achterkomen als ze de auto inspecteren na een schade / total loss?

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » zo 02 okt, 2005 10:50

Ach, er kan eigenlijk niet meer met kentekenplaten geknoeid worden, maar je kunt nooit weten.

Als ik mijn auto te koop zou aanbieden, zou ik het nadrukkeljk weer wel doen zodat je kan laten zien dat je niks te verbergen hebt; geinteresseerden kunnen dan je gegevens bij de RDW opvragen.

Zo zag ik een keer een 900 te koop aangeboden die net de dag ervoor op naam was gesteld. Dan kan je de aanbieder vragen hoe dat dan zit.

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » zo 02 okt, 2005 15:20

Je weet het inderdaad niet. Iedergeval heb ik het advies ter harte genomen, even met Photoshop gerommeld en als jullie willen kunnen jullie wat plaatjes zien van onze saab die ontdanks z'n 274k nu echt bijna klaar is. Ben der zelf zeer content mee en ben toch wel een beetje nieuwschierig wat jullie kenners er van vinden.

http://homepage.mac.com/erwinwittenberg ... lbum3.html

gr Erwin

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 02 okt, 2005 18:02

wat is er allemaal dan aan gedaan en heb je alles zelf gedaan?

renepruisscher
Geregistreerd lid

Bericht door renepruisscher » ma 03 okt, 2005 9:36

eerder waren wij vaak te zien op meetings met geluidsdruk. Hier liepen zelfs mensen (schorum) rond dat kentteken platen noteerden van auto's waar voor veel geld in zat. Dus zelfs daar hebben we nu andere nummerplaten voor zodat ze dat neit meer kunnen noteren.

4000365
Geregistreerd lid

Bericht door 4000365 » ma 03 okt, 2005 20:51

wat is er allemaal dan aan gedaan en heb je alles zelf gedaan?

Versnellingsbak, uitlaatspruitstuk, radiator, rondom banden, remmen, remschijven, wiellagers, Trekhaak (heeft all z'n diens bewezen met niet oplettend achteropkomend verkeer :D ) waterpomp, vac-slangen, bougiekabels, v-snaar, vriesdoppen, Laswerk aan rechter voorbalk. nieuwe 'veer' nokken bij/boven de achterveringing, (Eigenbouw) accubak,
kunstof plaat tussen accu en uitlaat etc etc.
Uiteraard het nodige polijst en poetswerk.
Heb helaas geen sleutelgelegenheid aan huis, heb wel al jaren een fantastisch garagebedrijf, waar ik altijd tussendoor kan klussen en gebruik kan maken van alle faciliteiten. Grote klussen zoals de bak, daar waag ik mij niet aan, en is hoop ik, voorlopig niet weer aan de beurt.
CC is het volgende project.[/quote]

Plaats reactie