Ik moet even iets opbiechten...

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » di 16 aug, 2005 17:29

dennis schreef:Om de dicussie nog even een handje te helpen:

Afbeelding

Afbeelding

Ik zwijg als vermoord! :wink:

CADIFA
Geregistreerd lid

Bericht door CADIFA » di 16 aug, 2005 17:46

Ik zwijg als vermoord! :wink:[/quote]

???????????? :?:

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » wo 17 aug, 2005 11:54

Dat een automerk een gewaagd model op de markt durft te brengen kunnen we eigenlijk alleen maar toejuichen!
Mooie modellen, lelijke modellen, je hebt tenminste wat te kijken, en bovendien wat te discussiëren!

Gelukkig durven ze dat in Frankrijk ook nog wel een beetje om afwijkende modellen op de weg zetten getuige de creaties van Renault, Citroen en ook Peugeot, met hoeken en rondingen en schuifpuien... Lekker veel verscheidenheid op de weg graag, in plaats van eenheidswurst.

Vind 't wel jammer dat Saab weinig spectaculairs biedt. Leuk nieuw sportief modelletje ofzo, à la Sonett, zou leuk zijn.
Als er nou wat Fransen bij GM zouden werken...

Lian

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » wo 17 aug, 2005 12:43

sb129h schreef:Dat een automerk een gewaagd model op de markt durft te brengen kunnen we eigenlijk alleen maar toejuichen!
Afbeelding

Afbeelding

:mrgreen:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » wo 17 aug, 2005 14:09

Die 300C vond ik in het begin een patserbak (is het natuurlijk ook wel) en meer niet, maar sinds ik er in heb (mee)gereden moet ik zeggen dat ik het een fantastische auto vind. Zeker in combinatie met de 5.7 liter HEMI V8 :shock: :D

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 17 aug, 2005 14:43

Ik vind die Chrysler aan de zijkant het massieve hebben van een Rover P5B (en dat vond ik een mooie koets)

dennis
Geregistreerd lid

einde leasecontract: 9-3 lpt

Bericht door dennis » vr 23 sep, 2005 23:18

Mijn 9-3 zal naar verwachting rond 10-10 worden ingeleverd bij de leasemaatschappij. Indien een liefhebber is geinteresseerd, kan je natuurlijk als 1e reageren naar de leasemaatschappij en kijken of je de auto tegen een scherpe prijs kunt ophalen.

gegevens:
2.0 lpt 150pk
nov 2002
geen lpg
recente apk
bijna 150.000 km
donkerblauw met. stoffen zandkleurig interier
leaseauto, dus alle onderhoudsbeurten gehad/historie beschikbaar.
foto's:
modules.php?set_albumName=dennis&op=mod ... _album.php

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » za 24 sep, 2005 17:36

Ik denk dat heel veel ouwe Peugeot liefhebbers (van de vriendelijk ogende 203, 302, 304, 404, 204, 504 e.d.) zich allang niet meer herkennen in de huidige styling. Booskijkers heb je niet nodig, en wat een gapende muilen. En dan die kolossale overhang van voren.....

Ik vind de huidige Peugeot modellen dus perse niet mooi. Maar ik geef toe dat de huidige Peugeot styling erg goed aanslaat bij het publiek; vandaar dat iedereen zo aggressief is in het verkeer.

Ik vind de nieuwe 9-5 fractioneel mooier dan de ouwe. Zeker de voorkant, de achterlichten weet ik nog niet zo net.

Plaats reactie