Deukje

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
shearwater
In memoriam †

Deukje

Bericht door shearwater » di 10 apr, 2007 20:52

Een of andere oet... was zo aardig om z'n deur tegen mijn voiture aan te bonken ;-|+ . Gevolg, klein, maar storend deukje. Heeft iemand hier ervaring met de zogenoemde deukendokter? Kun je zoiets voor een redelijke prijs weer strak laten trekken?

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » di 10 apr, 2007 21:45

Shearwater,

het was al aangekondigd (ook hier onder 'tuning'):

15 en 16 Juni zijn weer de zgn 'tuningdagen' bij Saab Tholen in Bergen op Zoom.

Lijkt me een ideale gelegenheid om hier een meeting van te maken want er is zowiezo veel meer te doen dan 'tuning'.

ik citeer:

"Gedurende deze dagen zal de firma DLT aanwezig zijn om ook weer tegen een speciale prijs van EUR 49,00 incl. BTW (normaal EUR 115,00) dat vervelende parkeerdeukje uit uw auto te halen (uitdeuken zonder spuiten). :wink:

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » di 10 apr, 2007 21:51

Op mijn werk lieten we dit ook altijd door DLT doen. Echt perfect, je ziet er niks meer van daarna..

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » di 10 apr, 2007 22:25

Ik hoorde gisteren op de radio een reclame van een bedrijf uit Nootdorp die het op de laatste woensdag van de maand voor 10 euro doet. Autoschade Service Nootdorp, Gildeweg 6, Nootdorp.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » do 12 apr, 2007 9:14

Bedank voor de info. Sommig adresjes zijn wel ver weg voor mij (Nootdorp, Bergen op Zoom). Daarom maar even bij schadebedrijf hier (Assen) gevraagd: 95 Euro voor de eerste deuk, als er meer deukjes zijn wordt het goedkoper per deuk. Maar vanochtend lag er folder van een ander schadebedrijf waar ze 'beautydagen' houden dit weekend. Deze boden het ontdeuken aan voor 35 Euro. Dat lijkt er meer op. 10 Euro lijkt me een koopje. Ik zal eens zien of er schadebedrijven zijn die ook dit soort acties hebben op de laatste woensdag van de maand oid. Wel enorme prijsverschillen dus, het loont de moeite om eens wat rond te vragen. Ik rij nog wel even door. Het deukje is meer irritant dan erg en bovendien de eerste 'schade' aan deze auto, en da 's altijd even balen.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » za 19 apr, 2008 13:33

Gisteren als voorproefje op de auto beautydag voor 35 euro deuk laten verwijderen. Perfect! Je ziet er niks meer van. :D

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » za 19 apr, 2008 17:11

Ik heb bij mijn 9000 ook een paar van die deukjes laten verwijderen.

Was iets meer kwijt, maar het waren ook meer en zaten op verschillende vlakken.

Resultaat is erg goed, auto is bijna klaar voor verwendagje bij Coen. :)

Plaats reactie