3 weken vakantie, wat nu ?

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
mangox
Geregistreerd lid

3 weken vakantie, wat nu ?

Bericht door mangox » za 27 okt, 2007 23:27

heb 3 weken vakantie na vermoeidende opleiding dus ff overzicht wat ik ga doen :)

stap 1 : tomtom kopen
stap 2 : saab 93 vector voltanken
stap 3 : creditcard & papieren en foto camera pakken
stap 4 : instappen
stap 5 : sweden here I come

heb tog besloten om volgend weekend mijn saabje eens naar zijn Headquarter te brengen.

stap 1 : completed
stap 2 : completed
stap 3 : completed
stap 4 : in progress
stap 5 : in progres

iemand nog tips of leuke die ik onderweg eingenlijk moet zien ? of die de moeite waard zijn. heb er namelijk nog geen plan over de route of hoelang ik er over ga doen.

alle tips zijn welkom :)

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 27 okt, 2007 23:54

Tja, zoveel keuzes...
PAk een weekendje in kopenhagen mee, verder zou ik eigenlijk niets weten... Gewoon genieten...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 28 okt, 2007 8:22

De kust langs boven Gotheborg als je toch naar Trollhattan gaat

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » zo 28 okt, 2007 9:05

hey
bij het passeren
lego land in denemarken
mvg werner

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 28 okt, 2007 9:08

Dat is wel na dit weekend gesloten volgens mij.
http://www.legoland.dk/Visit/opening+hours.htm?lc=en

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 28 okt, 2007 9:46

Tips:

Van te voren contact opnemen met Saab en kijken of je een rondleiding kan regelen, die hebben ze regelmatig. Uiteraard even het sluizen complex bij trollhaten bekijken en verder veel lol hebben!

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » zo 28 okt, 2007 16:19

Hoi,

Ik heb nog heel wat laswerk te doen .. 8) :wink:

Wassen, poetsen etc. ... :idea:

Dus stap 4b ...

Stap 5 little bit later

SimonA50

Re: 3 weken vakantie, wat nu ?

Bericht door SimonA50 » zo 28 okt, 2007 17:30

mangox schreef: stap 5 : sweden here I come

Je hebt niet de mooiste tijd uitgekozen om naar Zweden te gaan. De natuur ziet er nu deprimerend uit. Het weer trouwens nu ook.....

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » zo 28 okt, 2007 18:53

SimonA50 schreef:
mangox schreef: stap 5 : sweden here I come

Je hebt niet de mooiste tijd uitgekozen om naar Zweden te gaan. De natuur ziet er nu deprimerend uit. Het weer trouwens nu ook.....
Vorige week in Zweden geweest (om een SAAB 96 te kopen, daarover in een ander topic meer). Wij vonden de natuur juist prachtig (Göteborg - Trollhättan - Örebro - Västerås). Bomen in de herfstkleuren en een heerlijk herfstzonnetje. Ik begrijp dat het weer nu is omgeslagen, maar dan is de natuur toch niet ineens minder mooi :?

Trouwens, we zijn al verschillende keren in Arvika geweest en dat is toch ook een schitterende streek :wink:

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » zo 28 okt, 2007 21:22

Trouwens, we zijn al verschillende keren in Arvika geweest en dat is toch ook een schitterende streek :wink:
Ik vind het rond Arvika vrij saai eigenlijk. Een keer een week lang gebivakkeerd in Morokulien (enclave op de grens, of er tussenin zo je wilt) en we waren aan de Zweedse kant vrij snel uitgekeken. Dan ga ik liever wat zuidelijk richting Bohuslan. Schitterend! 8)
Afgelopen zomer uitgebreid in Dalarna geweest, naar men zegt de mooiste provincie van het land. Erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Bohuslan of Blekinge. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. :wink:

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » zo 28 okt, 2007 21:40

Pluseight schreef:
Ik vind het rond Arvika vrij saai eigenlijk. Een keer een week lang gebivakkeerd in Morokulien (enclave op de grens, of er tussenin zo je wilt) en we waren aan de Zweedse kant vrij snel uitgekeken. Dan ga ik liever wat zuidelijk richting Bohuslan. Schitterend! 8)
Afgelopen zomer uitgebreid in Dalarna geweest, naar men zegt de mooiste provincie van het land. Erg mooi, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Bohuslan of Blekinge. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. :wink:
:oops: Gelukkig niet gezegd dat ik deze omgeving de mooiste vind. Ook wij vinden Dalarna mooier. Småland trouwens ook. In Bohuslan zijn we nooit geweest, maar daar hebben we ook al meer mooie dingen van gehoord. In 2006 zijn we in Abisko (tussen Kiruna en Narvik) geweest, dat is ook geweldig mooi. Maar dat is nu niet Magnox z'n doel denk ik...

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 05 nov, 2007 1:48

het begint bij mij ook behoorlijk te kriebelen... :oops:

Plaats reactie