Helaas, een triest bericht uit GB over het merk Marcos.

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
De900C-GAS
Geregistreerd lid

Helaas, een triest bericht uit GB over het merk Marcos.

Bericht door De900C-GAS » vr 12 okt, 2007 7:55

Het houdt op met te bestaan!! :bluecry:
Lees maar: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7420
Ik heb dit toch wel een merk gevonden die leuke en best wel originele sportauto's gebouwd heeft, maar als de financiële
omstandigheden op z'n zachtst gezegd 'niet rooskleurig zijn', dan kun je eigenlijk wel verwachten, als er géén oplossing(en)
komt/komen, dat een curator zo'n maatregel/zulke maatregelen neemt. :cry:
Maar ja, dit is niet voor het eerst dat dit met het merk gebeurt, dus héél, héél, héél misschien............?? :roll:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Helaas, een triest bericht uit GB over het merk Marcos.

Bericht door Robbert » vr 12 okt, 2007 22:15

De900C-GAS schreef:Het houdt op met te bestaan!! :bluecry:
Lees maar: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7420
Ik heb dit toch wel een merk gevonden die leuke en best wel originele sportauto's gebouwd heeft, maar als de financiële
omstandigheden op z'n zachtst gezegd 'niet rooskleurig zijn', dan kun je eigenlijk wel verwachten, als er géén oplossing(en)
komt/komen, dat een curator zo'n maatregel/zulke maatregelen neemt. :cry:
Maar ja, dit is niet voor het eerst dat dit met het merk gebeurt, dus héél, héél, héél misschien............?? :roll:
Ik gok er op dat het merk over een paar jaar weer wordt geproduceerd. Dan komt het weer in de problemen eenzovoorts enzovoorts. Een heel normale cyclus voor Engelse merken.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Helaas, een triest bericht uit GB over het merk Marcos.

Bericht door De900C-GAS » vr 12 okt, 2007 22:19

RobbertS schreef:Ik gok er op dat het merk over een paar jaar weer wordt geproduceerd. Dan komt het weer in de problemen eenzovoorts enzovoorts. Een heel normale cyclus voor Engelse merken.
Helaas wel, ja!! :(

Plaats reactie