Die Franse Volvodealers hebben het goed bekeken

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
marq101
Geregistreerd lid

Die Franse Volvodealers hebben het goed bekeken

Bericht door marq101 » ma 23 jul, 2007 22:59

Afbeelding

Soirée Champagne Chocolat à L’APOSTROPHE.

Le Vendredi 16 Mars à 20h.

Place D’ERLON 51100 REIMS à partir de 20h.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 23 jul, 2007 23:18

Heeeellllllllloooooooooooo french lady :D

Leuke aardbei :lol:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 23 jul, 2007 23:23

Zo.. niet verkeerd! Ik heb even de website (met loungemuziek) bekeken, een soort van restaurant-club met zo nu en dan een "soiree-dj". En met zo'n flyer kan je mij wel over de streep trekken. Volgende feestje by Saab? Enne.. in Reims wordt dus geen pils gedronken hè!

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 23 jul, 2007 23:30

:SHSNE:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » ma 23 jul, 2007 23:39

Wouter schreef:Zo.. niet verkeerd! Ik heb even de website (met loungemuziek) bekeken, een soort van restaurant-club met zo nu en dan een "soiree-dj". En met zo'n flyer kan je mij wel over de streep trekken. Volgende feestje by Saab? Enne.. in Reims wordt dus geen pils gedronken hè!
Doen we toch een toerrit...rechtstreeks naar Reims. Overdag een beetje proeven bij een paar caves en 's avonds lekker eten met grand dessert...waarbij ik me dan zo voorstel dat ze haar op een schaal binnenbrengen...excusez pour ma langue

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » di 24 jul, 2007 0:01

Marc.. dichter bij huis weet ik ook nog iets. Hier krijg je standaard aardbeien bij je champagne geserveerd..
Kijk ook even bij de filmpjes onder 'beelden'

Ps. En Marc, je ben hier niet te oud voor!

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 24 jul, 2007 8:10

Wouter schreef:Marc.. dichter bij huis weet ik ook nog iets. Hier krijg je standaard aardbeien bij je champagne geserveerd..
Kijk ook even bij de filmpjes onder 'beelden'

Ps. En Marc, je ben hier niet te oud voor!
Nee joh, Reims, veel leuker zo te zien. Dat witte gedoe is me een beetje te hip en in zo'n kerk heb ik dan de hele tijd het gevoel dat God het niet zo bi vindt (en ik ben niet eens kerkelijk).

En de duvel is oud.......snotjong :wink:

Plaats reactie