Dat dit hier nog niet is gespot:
Een EV van eigen bodem met 5 vierkante meter aan zonnepanelen; gebaseerd op kennis en kunde van de Solar Challenges over de afgelopen decennia.
En dan de styling. Ik ben vast niet de enige die daar een 900 Coupé in ziet.
Lightyear Solar-EV
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: Lightyear Solar-EV
Nope, ik dacht het ook al te zien....Ik ben vast niet de enige die daar een 900 Coupé in ziet.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Doe mij in eerste instantie denken aan een Citroën. Maar best een mooi ding. Even een ander clipje bekeken waar het interieur ook getoond werd. Erg fraai!
Ik vraag me (naar aanleiding van een ander topic) wel af wat de overheid doet met de houderschapsbelasting als je gratis energie van de zon tankt en niet stroom met accijnzen inkoopt?
Ik vraag me (naar aanleiding van een ander topic) wel af wat de overheid doet met de houderschapsbelasting als je gratis energie van de zon tankt en niet stroom met accijnzen inkoopt?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Ik ziende EV1 die had ook al zonnecellen in zijn dak
Maar even serieus , als het wat is, dan is een tesla gelijk gedegradeerd tot een overgewaardeerd Amerikaans plastic hebbedingetje met lage bijtelling voor subsidie graaiers waar mensen in rondrijden die er privé nervernooit een zouden kopen
Maar even serieus , als het wat is, dan is een tesla gelijk gedegradeerd tot een overgewaardeerd Amerikaans plastic hebbedingetje met lage bijtelling voor subsidie graaiers waar mensen in rondrijden die er privé nervernooit een zouden kopen
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
Vind em wel wat van een Tatra hebben.
Zet maar voor de deur, ik vind het wel wat!
Zet maar voor de deur, ik vind het wel wat!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Er zijn weer nieuwe hoopgevende ontwikkelingen rond Lightyear:
Bron: https://www.nu.nl/economie/6298024/opri ... stuur.htmlLex Hoefsloot, oprichter en topman van zonneautomaker Lightyear, gaat een stap terug zetten.
Bonna Newman stapt achter het stuur. De bestuurswissel volgt op een grote investering van Zuid-Koreaanse
bedrijven in Lightyear en een faillissement.