Engeland auto niet verzekerd
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Engeland auto niet verzekerd
als je een auto naar de sloop brengt en je levert er geen documenten bij, krijg je ook geen vrijwaring, en vallen de boetes vanzelf een keer bij je op de mat voor: vervallen APK of schorsing, niet-betaalde wegenbelasting, of onverzekerd rijden. de RDW jaagt met enige regelmaat het hele kentekenbestand door een controle-programmaatje en wat niet klopt wordt beboet. en dan hoeft je auto niet eens op de openbare weg te staan. iemand bij mij in de werksfeer heeft dat met een paar kentekens, waar geen auto meer aan vast zit, maar die nog wel op naam staan, maar de persoon in kwestie is te laks om het te regelen.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Aanvulling of keuze met een mail, zou wel lekker zijn. ( bij schorsen krijg je altijd wel bevestigingsmail, dus zou dit mogelijk moeten zijn).
Apk niet meer op de auto, schorsing afgelopen en hopla daar gaat het
Mrb hoeft geen probleem te zijn, die gaat automatisch (mits machtiging ) wel lekker als je er te laat achter komt
Schorsen ; Je kunt nu kiezen voor langer, maar ja dan nog.
Ik heb nu maar een speciale Excel lijst met een overzicht van alles en loop er elke maand maar even doorheen
Oja, in Nederland heb je af en toe van die dikke verkeer controles, compleet met het hele justitiële apparaat aanwezig.
Als je daar in terecht komt, is er volgens mij geen weg terug
-
verde900
- Donateur

Op een >10 jaar oude auto is geen bpm meer verschuldigd, 30% van 0 zal vast meevallen