Doppensetje bij A-C tion

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
gunar
Geregistreerd lid

Re: Doppensetje bij A-C tion

Bericht door gunar » zo 05 feb, 2017 16:22

Afbeelding

Action ! :P

(turbopilot: "Geen idee of het wat is, maar het lijkt mij wel wat voor de hobbysleutelaars zonder volledig gereedschap")

Koop geen doffe ellende. Voor jezelf. Of om aan iemand kado te doen. :oops:
Mogelijk - hoe zou het anders kunnen - voor die prijs in elkaar gezet door lagelonenlandenkindertjes en/of aziatische loonslaven. Die geen 10 euro (per week ? per dag ?) verdienen.
Te mooi om waar te zijn (prijs + sleutelprestaties) ?...Dan is het meestal :-S+ Nep voor (net geen) nop. ;-(+

Na de kassa (pinnen svp) kom je het te weten. Pisbakkenstaal of ideaal...10 euro gok (die je niet meer via de klantenservice zult terugkrijgen...."had u het maar op de juiste manier moeten gebruiken"...."zo te zien heeft u er veel te veel kracht op gezet. En daar kan geen enkele ratel van een doppenset tegenop." Geen enkele = waarheid als een koe).

dado
Geregistreerd lid

Bericht door dado » ma 06 feb, 2017 0:31

Dat powerfix merk van Lidl heeft echt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
in het verleden al meerdere "A-merken" gehad, maar de lidl sets doen daar zeker niet voor onder..

Koppelbaas
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Koppelbaas » ma 06 feb, 2017 11:32

inderdaad

Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 06 feb, 2017 17:55

scancaep schreef:Doorgaans zijn die goedkope setjes van "veredeld" pisbakkenstaal gemaakt.
Dan is 10 euris daarvoor nog te duur.
My 2cts!
Hoho dit is "chroom vanadium" staal he :-P+ :-P+ :-P+
dado schreef:Dat powerfix merk van Lidl heeft echt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
in het verleden al meerdere "A-merken" gehad, maar de lidl sets doen daar zeker niet voor onder..
Klopt niet helemaal, Powerfix is een soort Scantech: ze kopen her en der in, waardoor de kwaliteit niet erg constant is.
Ik heb bijvoorbeeld een groene Mannesmann doppenset voor onderweg, ooit begon de LIDL daarmee. De volgende sets waren blauwe koffers van Powerfix, die doppensets waren letterlijk relabeled 'echte' Mannesmann spullen. De latere setjes die er verder identiek uitzagen waren vermoedelijk elders gemaakt, want van beduidend slechtere kwaliteit. Je ziet het verschil echter niet!
Er zijn echter ook prima kwaliteit spullen van Powerfix. Het blijft in mijn ogen dus een gokje.

AirFlowFun
Geregistreerd lid

Bericht door AirFlowFun » ma 13 feb, 2017 13:14

Ik heb ook een setje van de Action gekocht! Tot nu toe geen problemen mee gehad. Ik denk dat veel producten met het A-merk label (de zogenaamde betere merken) vaak niets eens beter zijn. Je betaald ook vaak voor het merkje en het doosje en de weer ik wat voor shit. Action en Lidl kopen gewoon resten en weet ik wat hier en daar in, zetten er een kleine marge op en gaan uit van het massa = kassa principe. Gewoon kopen die set en met zorg gebruiken, mocht het kupput gaan..........dan voel je dat niet in je portemonnee.

p.s. ik ben dol op de action, zeker als het gaat om poetsdoeken en kwasten (voor detailing) mijn favos:

- Bandenspray (high-gloss) geeft banden mooie glans (na het wassen de banden droog-rijden dan goed aanbrengen en dan een hele avond laten staan = product kan zo inwerken en hechten)
- Microfiber doeken (aanrader is de extra dikke fiberdoek langwerpig formaat versies: geel/donkerblauw of grijs/baby-blau) voor afdrogen van auto of ander poetswerk
- Kwasten extra fijn
- Lucht in een spuitfles (handig voor in de luchtroosters)
- Polijst set (fiberdoek + 3 pads blauw,geel, wit + handle)

Bye! X

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » ma 13 feb, 2017 13:31

Remreiniger (gebruik ik ook als startpiloot bij een oude trekker)
WD 40 (grote bus)
Philips H4
Ketting vet in spuitbus
Reserve schroevendraaiers in diverse saabjes (handig bij lampje wisselen wel kruiskop)
Noodstartkabels (het is misschien niet je van het, maar je zult maar ergens staan snachts in de middel of )
Veiligheidshesje (verplicht toch)
Paar extra steek ringsleutels , soms maak ik er speciaal gereedschap van

Ivm nachtrust rijden: 3 dubbele sigaretenaansteker met 2 X USB was mijn laatste aankoop

en ja ik heb een keer de doppenset van Lidl erbij gekocht (volgens mij de mannesmann uitvoering in blauwe koffer) nog nooit spijt van gehad :D

Plaats reactie