Infiniti FX35 zien rijden

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
Dc
Geregistreerd lid

Infiniti FX35 zien rijden

Bericht door Dc » di 17 okt, 2006 22:48

Zag laatst de onderstaande auto op de snelweg rijden.
Ik had 'm nog nooit gezien en het merklogo was mij ook onbekend. Zag nog snel FX35 op de achterkant staan. Op internet nagezocht en het blijkt een Infiniti FX35. Nooit van gehoord :shock:
Wel een mooie car. Zou ook als Saab kunnen doorgaan, toch?.

Afbeelding
Afbeelding

Hier nog een link naar de website met betere foto's/
http://www.infiniti.com/fx/photos/exterior_photos.html

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » di 17 okt, 2006 23:05

Ik zie ze ook wel eens rijden, alleen vind ik ze verre van mooi, voor dat geld kan ik me wel wat mooiers bedenken.
Een Range Rover sport bijvoorbeeld, om het maar even bij de SUV´s te houden. :wink:

Szábló
Geregistreerd lid

Bericht door Szábló » di 17 okt, 2006 23:14

Staat mij te hoog op zijn wielen, heeft inderdaad iets suvfigs.

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » di 17 okt, 2006 23:20

Ziet er trouwens uit als een kloon van een Nissan Murano (is het dus ook) die vaker te aanschouwen valt. Moet zeggen dat ik hem wat mooier vind dan de 9-7X die ik laatst een keer zag rijden.

staggie
Geregistreerd lid

Re: Infiniti FX35 zien rijden

Bericht door staggie » di 17 okt, 2006 23:20

Dc schreef:Zag laatst de onderstaande auto op de snelweg rijden.
Ik had 'm nog nooit gezien en het merklogo was mij ook onbekend. Zag nog snel FX35 op de achterkant staan. Op internet nagezocht en het blijkt een Infiniti FX35. Nooit van gehoord :shock:
Wel een mooie car. Zou ook als Saab kunnen doorgaan, toch?.

Afbeelding

Hier nog een link naar de website met betere foto's/
http://www.infiniti.com/fx/photos/exterior_photos.html
Hoi,

Infiniti is het luxe-merk van Nissan. Vergelijkbaar met Lexus van Toyota.

Worden veel verkocht in Amerika. In NL te koop via handelaren die zelf importeren. Zie bv www.munsterhuis.nl Ik heb eens gelezen dat Nissan in NL zelf Infiniti wil verkopen maar ik weet niet of dit doorgegaan is.
De FX 35 kost bij Munsterhuis trouwens 85000 euro las ik. :D
En ja of het een Saab zou kunnen zijn, tja ik weet het niet. Ik vind het wel een mooie verschijning, maar ook al zou ik zoveel geld aan een auto kunnen uitgeven dan is het toch niet mijn favoriete soort auto, veel te groot hier in NL, net als al die andere grote SUV's.

Dc
Geregistreerd lid

Re: Infiniti FX35 zien rijden

Bericht door Dc » di 17 okt, 2006 23:38

staggie schreef: .............De FX 35 kost bij Munsterhuis trouwens 85000 euro las ik. :D
En ja of het een Saab zou kunnen zijn, tja ik weet het niet. Ik vind het wel een mooie verschijning, maar ook al zou ik zoveel geld aan een auto kunnen uitgeven dan is het toch niet mijn favoriete soort auto, veel te groot hier in NL, net als al die andere grote SUV's.
Hij heet ook niet voor niets infinity. Het saldo op je bankrekening moet dat natuurlijk ook zijn. :D

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » wo 18 okt, 2006 13:38

Speek of the devil, toen ik net naar het station fietste kwam me er eentje voorbij. US import (kleine platen) van enige tijd geleden (kenteken ??-RL-R?). IRL heeft ie wel erg grote wielen.

Vorticity
Geregistreerd lid

Bericht door Vorticity » wo 18 okt, 2006 16:35

Qua wegligging overtreft deze Infiniti de X5.

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » wo 18 okt, 2006 17:28

Wat een gedrocht. Maar ja, dat geldt wat mij betreft voor alle SUV's.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » wo 18 okt, 2006 17:58

Ik vind het een leuk design. Zie hem toch wel regelmatig verschijnen.

ajb
Geregistreerd lid

Bericht door ajb » do 19 okt, 2006 23:28

er staat er in de buurt hier in Rotterdam waar ik woon een. Is wat mij betreft de enige SUV die echt mooi is. In de VS zie je ze erg veel rijden. En nee de Murano is niet zo mooi...

Blacky Turbo S
Geregistreerd lid

Bericht door Blacky Turbo S » vr 20 okt, 2006 9:37

Inderdaad luxe tweeling zus van de Nissan Murano.
Vind ze er wel stoer/creatief uitzien. Hoewel de enige echte SUV nog altijd een Range Rover is (alle generaties).
Je hebt die Infinity ook in een FX45. Denk met V8. Die klinken goed hoor!!!

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » vr 20 okt, 2006 9:42

Zag hem gisteren ook in "Gooische vrouwen" :oops: (Mijn vrouw keek en ik zat er naast (zappend tijdens voetbal))

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » vr 20 okt, 2006 13:02

[]

Hoef je je niet voor te schaamen hoor :lol: ik kijk stiekem ook met t vrouwtje mee :wink: enueh als je in het gooi bent opgegroeid is het eigenlijk best grappig, al was, t alleen al om de wagens die er in rond rijden :roll:

Plaats reactie