Te saai om mee te rijden!

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Plaats reactie
erwin mertens
Geregistreerd lid

Bericht door erwin mertens » wo 11 okt, 2006 16:23

Tja de familiefeestjes er na was ik er niet graag bij.
Nu 19 jaar later blijft het me nog steeds achtervolgen... :lol:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 11 okt, 2006 16:28

erwin mertens schreef:Tja de familiefeestjes er na was ik er niet graag bij.
Nu 19 jaar later blijft het me nog steeds achtervolgen... :lol:
Tja, dat blijft je nog wel even achtervolgen ook Erwin, ben ik bang :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 11 okt, 2006 17:07

sjoerdk schreef:Dat Volvo nog met nieuwe modellen kan komen komt vooral door het feit dat Volvo is opgenomen in de Ford Premier Automotive Group, tezamen met Aston Martin en Land Rover (Jaguar niet toch?), Volvo krijgt dus redelijk wat geld toegestopt om het merk levende te houden en heeft dus genoeg geld om met mooie concepts en nieuwe modellen te kopen.
Volvo is de enige die in de Premier Auto Group serieus geld binnenbrengt, Jaguar verliest onvoorstelbare bakken, Landrover spant er momenteel wat om en Aston Martin verdient een "snippertje".
Volvo brengt zijn eigen ontwikkelingskapitaal binnen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 11 okt, 2006 17:36

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Dat Volvo nog met nieuwe modellen kan komen komt vooral door het feit dat Volvo is opgenomen in de Ford Premier Automotive Group, tezamen met Aston Martin en Land Rover (Jaguar niet toch?), Volvo krijgt dus redelijk wat geld toegestopt om het merk levende te houden en heeft dus genoeg geld om met mooie concepts en nieuwe modellen te kopen.
Volvo is de enige die in de Premier Auto Group serieus geld binnenbrengt, Jaguar verliest onvoorstelbare bakken, Landrover spant er momenteel wat om en Aston Martin verdient een "snippertje".
Volvo brengt zijn eigen ontwikkelingskapitaal binnen.
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in, maar als Saab zich in het zelfde schuitje zou bevinden, en genoeg geld had om met mooie concepts te komen en deze ook daadwerkelijk op de markt te brengen denk ik dat Saab makkelijk op het zelfde niveau zou kunnen komen!

Helaas wordt het merk hierin (zoals bekend) ernstig in de weg gezeten door GM, des te meer daar is het zeer jammer dat de eventuele overname van Renault niet door is gegaan.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » wo 11 okt, 2006 23:59

erwin mertens schreef:Om terug on-topic te gaan... :oops:
M'n eerste wagen was een polo,blinken dat die deed,constant poetsen bijna maniakaal,geen krasje niets....
En toen maakte ik op 24 uur 3 genante toestanden mee...
De eerste:
ik parkeer m'n wagen voor mijn ouderlijk huis,kom binnen en m'n vader zegt :wat is dat?
Een barst in je achterruit?
Ik kijk en inderdaad,wij als de bliksem naar buiten...bleek dat ik m'n condoom niet ver genoeg weg gegooid had door het open dak,hij bleef plakken op m'n achterruit...
Het tweede:
's anderdaags moest ik naar de garage met m'n kapotte binnenspiegel met veel schuine comment van m'n garagist die al ingelicht was van voorgaande(is vriend van vader)...
Het derde:
terwijl die garagist aan m'n spiegel bezig is valt mijn deksel/claxon van m'n stuur...daar verborg ik m'n condooms...
Ik zakte bijna door de garagevloer,joenges,joenges...
En eigenlijk nog een vierde:
éénmaal terug thuis was m'n vader al telefonisch ingelicht over het laatste feit en krijg ik de suggestie m'n stuur toch maar goed vast te houden alvorens er accidenten gebeuren..

:applause: Geweldig verhaal. :lol:

Plaats reactie