Hollands glorie van weleer: DAF!
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Hollands glorie van weleer: DAF!
Allemaal naar Eindhoven komen, daar staan al die wagentjes in het DAF Museum. Niet duur en genoeg te zien.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

Staat me bij dat het DAF museum het eerste of twee weekend in Oktober speciale activiteiten op stapel op stapel heeft staan vanwege, ik geloof, een 55 jarig jubileum of zoiets?
Of is dit een typische klepel en klok gedachtenkronkel van mij?
Of is dit een typische klepel en klok gedachtenkronkel van mij?
-
millerman
- Donateur (3x)

Het museum is gewoon vertegenwoordigd op het wereldwijde web. Ik vond dit op de site, ik denk dat je dat bedoelt?
http://www.dafmuseum.nl/NL/news/Pages/M ... enten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dafmuseum.nl/NL/news/Pages/M ... enten.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
levensnevel
- Donateur (3x)

thanks Millerman,
zie je nu wel.
Had afgelopen week ergens iets hierover gelezen.
Maar kon hierover afgelopen zaterdag, om de een of andere reden, niets op hun website terugvinden
Wellicht iets voor een mini meet op de zondag
zie je nu wel.
Maar kon hierover afgelopen zaterdag, om de een of andere reden, niets op hun website terugvinden
-
millerman
- Donateur (3x)

Normaal zou ik er wel bij zijn als het in Eindhoven is, maar ik vertoef dan in de stad van acacia's.
-
Caramac
- Donateur (2x)

Dan maken we gewoon ons eigen virtuele DAF museum:

Oegstgeest (moest 'm fotograferen)

Oegstgeest (moest 'm fotograferen)
-
turbopilot
- Donateur (7x)

die van de rooy moet je er ff afgooien, krijg nog een nare smaak van de gebroeders
kampioenschap laatste ronde Valkenswaard, wie wordt het Saab of daf
niet zo moeilijk dus, 1 van de broertjes offert 1 daf op bij de eerste bocht en hagelt gewoon volgas de zijkant in bij de Saab , game over.
kampioenschap laatste ronde Valkenswaard, wie wordt het Saab of daf
niet zo moeilijk dus, 1 van de broertjes offert 1 daf op bij de eerste bocht en hagelt gewoon volgas de zijkant in bij de Saab , game over.
-
Caramac
- Donateur (2x)

Kan me dergelijke acties van Senna (bij Prost) en Schumacher (meerdere keren!) ook herinneren, allemaal de Rooy-wannabes
-
wiseguy
- Geregistreerd lid
Klopt: DAF components bestaat 60 jaar, het thema van de DAF-Museumdagen 2014. Staat al veel mooi spul buiten op het DAF-terreinlevensnevel schreef:thanks Millerman,
zie je nu wel.
Maar kon hierover afgelopen zaterdag, om de een of andere reden, niets op hun website terugvinden![]()
Linkje!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Was toch een heel bijzondere vinding: de Variomatic...

-
Caramac
- Donateur (2x)

Weer een leuk plaatje erbij gevonden RoelandV, echt bijzonder hoe je 'm dat altijd weer flikt.
Puur uit nieuwsgierigheid, maak jij zelf ook weleens foto 's? Van je eigen Saab bijvoorbeeld. Waar kan ik deze op het forum vinden?
Puur uit nieuwsgierigheid, maak jij zelf ook weleens foto 's? Van je eigen Saab bijvoorbeeld. Waar kan ik deze op het forum vinden?
-
Caramac
- Donateur (2x)

Waanzinnig fraai! vandaag op de A9 thv. B'dorp.

-
levensnevel
- Donateur (3x)

Was het bijna vergeten

vorige week maandag op onze campus in Best waar ook meer dan regelmatig de nodige Saabs de poort passeren .
En afgelopen week nog een knalgele Fiat X1/9

vorige week maandag op onze campus in Best waar ook meer dan regelmatig de nodige Saabs de poort passeren .
En afgelopen week nog een knalgele Fiat X1/9
-
Caramac
- Donateur (2x)

Mooi dat je 'm geschoten hebt Levensnevel, mogen we best trots op zijn!
In die 33 zat een oudere goed verzorgde dame, vermoedelijk een Koningin van de Accordeon oid., maar ook prachtig om naar te kijken.
In die 33 zat een oudere goed verzorgde dame, vermoedelijk een Koningin van de Accordeon oid., maar ook prachtig om naar te kijken.