Ik ben van plan om een Saab te importeren vanuit Duitsland, dit kan mijn inziens ettelijke duizenden euro`s schelen.
Wie kan mij echter wat tips geven waar ik zoal op kan letten.
Gr,
Easy
waar op te letten bij import!
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: waar op te letten bij import!
Probeer (ook) eens het prikbord van saab.pagina.nl. Naar ik mij meen te herinneren is dit ook daar al meerdere malen aan de orde geweest (met de bijbehorende verschillende opvattingen en meningen...).easy schreef:Ik ben van plan om een Saab te importeren vanuit Duitsland, dit kan mijn inziens ettelijke duizenden euro`s schelen.
Wie kan mij echter wat tips geven waar ik zoal op kan letten.
AU! Da's een fraaie! Niet de originele Viggen-velgen, maar erg mooi! Ben benieuwd....easy schreef: Onderstaande Saab bijv. moet met 2000,- euro korting wel mee kunnen. Ikzelf kom op ongeveer 5000,- bpm.
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... biqqsxfhkt
Succes ermee!
Ewout.
Gr,
Easy
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
easy schreef:Ik ben van plan om een Saab te importeren vanuit Duitsland
en je hebt al zoveel mooi spul
groeten
-
easy
- Geregistreerd lid
Hartelijk dank,
Hiermee kom ik er wel, denk ik
Gr,
Easy
-
Injectie
- Moderator
Lijken wel Hirsch velgen.
Hanm en Maarten kunnen hier uitsluitsel over geven. Daar zij deze velgen onder hun bolides hebben zitten. Hanm toevallig ook onder zo'n blauwe viggen.
Hanm en Maarten kunnen hier uitsluitsel over geven. Daar zij deze velgen onder hun bolides hebben zitten. Hanm toevallig ook onder zo'n blauwe viggen.
-
Hans123
- Geregistreerd lid
Als ik er niet overheen heb gekeken mis ik nog één belangrijk woord bij een auto van een Duitse handelaar: "Scheckheft".
Succes!
Succes!
-
Hanm
- Lid van verdienste
Inderdaad Hirsch velgen, de auto komt me dan ook erg bekend voor
Ook de uitlaat is er eentje van Hirsch, ik heb hem net zelf in mijn handen gehad, aangezien ik morgen ook zo'n exemplaar onder mijn Viggen ga plaatsen 
Ik kan dus niet anders zeggen dan dat het een erg mooie Saab is voor een zeer nette prijs, zeker gezien de kilometerstand.
Ik kan dus niet anders zeggen dan dat het een erg mooie Saab is voor een zeer nette prijs, zeker gezien de kilometerstand.