Dit kenmerkt slechte marketing. Het zou beter andersom kunnen zijn...MichelSchreurs schreef:...zijn er verschillende communicatie-flights die niet 100% met elkaar overeen komen. Toch durf ik te beweren dat er wel een team zit met communicatie-medewerkers, die heel erg goed weten waarmee ze bezig zijn. Soms lijkt iets van buitenaf onlogisch, maar is het intern juist volledig kloppend.
Marketing bij Opel
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Re: Marketing bij Opel
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

alle merken hebben goede periodes en slechte periodes. Moeilijk om dat heel lang op de piek vast te houden; net de verkeerde modellen, crisis, CO2 bemoeienis overheid en ook dat het publiek op den duur even klaar is met een merk (elke dag een boterham met pindakaas, dat idee). Wat dat betreft zou het voor Opel weer goed moeten gaan de komende tijd. Ik bespeur bij mezelf althans een groeiende vermoeidheid/apathie tegen de zoveelste VW+Audi+Bmw, vind dat de Franse Drie weinig/geen modellen hebben die me aanspreken om over het geminimaliseerde aanbod vanuit Italie maar te zwijgen. Daar liggen kansen voor Opel.
En als ik naar het modellengamma kijk dan zit dat eigenlijk best goed in elkaar; zeker als de nieuwe Corsa er volgend jaar bij komt. Als ze een beetje het design doortrekken zoals getoond in de Monza concept dan wordt het zeker wat
ik weet niet of er studies zijn verricht waar naartoe ex-Opel kopers vertrokken zijn maar er zijn 2 dark horses waar ik (ware ik werkzaam in Russelheim) rekening mee zou houden: Hyundai en KIA... die zitten toch een beetje in dezelfde vijver te vissen en hebben meer en meer hele fraaie modellen
en voor de NG9-5/9-4X rijders hier in de zaal... stap eens in een Opel: een groot feest der herkenning! Stuur, richtingaanwijzers, lichtknop, deurpanelen etc etc. Schrok me dood toen ik per ongeluk es in een Opel Signum stapte.
En als ik naar het modellengamma kijk dan zit dat eigenlijk best goed in elkaar; zeker als de nieuwe Corsa er volgend jaar bij komt. Als ze een beetje het design doortrekken zoals getoond in de Monza concept dan wordt het zeker wat
ik weet niet of er studies zijn verricht waar naartoe ex-Opel kopers vertrokken zijn maar er zijn 2 dark horses waar ik (ware ik werkzaam in Russelheim) rekening mee zou houden: Hyundai en KIA... die zitten toch een beetje in dezelfde vijver te vissen en hebben meer en meer hele fraaie modellen
en voor de NG9-5/9-4X rijders hier in de zaal... stap eens in een Opel: een groot feest der herkenning! Stuur, richtingaanwijzers, lichtknop, deurpanelen etc etc. Schrok me dood toen ik per ongeluk es in een Opel Signum stapte.
-
scancaep
- Geregistreerd lid
...ben benieuwd waarvan dan?Style&Co schreef:Schrok me dood toen ik per ongeluk es in een Opel Signum stapte.
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Er moet een nieuwe, statige Senator komen.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Had eigenlijk verwacht dat de produktie van de Saab 9-5NG zou worden voortgezet door Opel.Elevation12,000 schreef:Er moet een nieuwe, statige Senator komen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

wat stom, ik schreef Signum maar ik bedoelde Insignia (iets met Sig)scancaep schreef:...ben benieuwd waarvan dan?Style&Co schreef:Schrok me dood toen ik per ongeluk es in een Opel Signum stapte.
waarvan? veel knoppen, handles, stuur, panelen komen overeen met die van de NG 9-5
-
sveba
- Donateur (3x)

dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat ik een door deawoo in mexico gemaakte auto rij die vol zit met opel spullen nou dat klinkt als een rasechte SAAB