Vandaag was het Saab-proeven
-
Moontje
- Geregistreerd lid
Vandaag was het Saab-proeven
Via het forum, ben ik met een plaatsgenoot in contact gekomen, en vandaag hadden we afgesproken. Ik heb de Saab's bekeken én in meegereden!! Wow, dat was echt wel een beleving! En wat een verschil! De Estate die hoorde je nauwelijks, terwijl de 900 T wel een vliegtuig leek! Werd echt in de stoel geduwd. Tja en dan ben je om... nu weet ik het zeker: Het gaat een Saab worden! Enne... nogmaals bedankt voor de superleuke Saab-proeverij! 
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Vandaag was het Saab-proeven
graag gedaan en goed om de vergelijking te hebben met een 900 en 9-5. Ik heb daar zelf 25 jaar over gedaan en was meteen helemaal
weg van een 9-5. Maar goed dat is met de kelderende prijzen pas binnen mijn budget gekomen.
groet en suc6 met kiezen
Rein
weg van een 9-5. Maar goed dat is met de kelderende prijzen pas binnen mijn budget gekomen.
groet en suc6 met kiezen
Rein
-
ReinO
- Donateur (2x)

Ik ben benieuwd wat mona Lisa gaat kiezen. Ze leek enthousiaster voor de 900ng maar als ondernemer kan een 9 5 zonder bijtelling makkelijk uit. Maar ja, wat wil ze ?
-
Moontje
- Geregistreerd lid
Ik neem het advies ter harte om niet over 1 nacht ijs te gaan... ga in elk geval een aantal Saab's bezoeken en proefritje mee maken, hopelijk met een Saab kenner erbij zodat ik niet de welbekende kat-in-de-zak koop.
Heb echt enorm genoten van start-de-dag-met-Saab ochtend.
Kortom er komen nog wel wat verslagen van bezoekjes, proefritjes en dan uiteindelijk? De Saab die bij me past.

Heb echt enorm genoten van start-de-dag-met-Saab ochtend.
Kortom er komen nog wel wat verslagen van bezoekjes, proefritjes en dan uiteindelijk? De Saab die bij me past.
-
ReinO
- Donateur (2x)

In Utrecht zit ene jansen van het forum, tanisha weet je al van.
Tja en in Maastricht een itje scoren is ook zowat.m
Die in Middelburg is er ook nog maar met een stevige prijs mi.
Tja en in Maastricht een itje scoren is ook zowat.m
Die in Middelburg is er ook nog maar met een stevige prijs mi.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ik wil niet zeuren Rein, maar laat jij mij eens een Saab met vergelijkbare km stand zien, voor dezelfde prijs?
Want ik heb gezocht maar niet kunnen vinden...
Want ik heb gezocht maar niet kunnen vinden...