help, mijn DB-9 op blokken
-
WimZ
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Die zag ik al aankomen. Ik stond aan de andere kant van het fototoestel. Deze auto heeft gefigureerd in een nieuwe Nederlandse film (Complexx): Het meisje op de foto moest in deze film aan komen rijden met deze auto. Vlak voordat ik de foto nam heb ik haar uitgelegd hoe het allemaal werkt (wat je ook doet, blijf van het gaspedaal af). Vandaar deze setting.
-
moprakke
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Ze moest een paar keer met de auto een paar meter komen aanrijden. En dus telkens ook weer achteruit terug (eng...). De uiteindelijke opnames heb ik niet meer meegemaakt, want ik moest er weer vandoor (helaas terug niet met de DB9 dus).
Als je 160 rijdt en je geeft vol gas, dan schakelt ie twee versnellingen terug van zijn 6 naar zijn 4 en pas ver boven de 200 gaat ie door naar zn 5. Echt heftig! Een ongelovelijke ervaring. Had ik niet willen missen.
Als je 160 rijdt en je geeft vol gas, dan schakelt ie twee versnellingen terug van zijn 6 naar zijn 4 en pas ver boven de 200 gaat ie door naar zn 5. Echt heftig! Een ongelovelijke ervaring. Had ik niet willen missen.