help, mijn DB-9 op blokken

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 24 jul, 2006 18:56

ah onze fantasie slaat weer op hol

Afbeelding

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » di 01 aug, 2006 15:22

ik heb overigens vorige week (maandag 24 juli dus, hoe toepasselijk gezien de laatste post voor mij) een DB9 van Hilversum naar Enschede 'moeten' rijden. Wat een ultieme bak zeg.
Hierbij een foto van de auto:
Afbeelding

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » di 01 aug, 2006 16:05

nooit gedacht dat jij lang blond haar zou hebben.... :D

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » di 01 aug, 2006 16:18

Die zag ik al aankomen. Ik stond aan de andere kant van het fototoestel. Deze auto heeft gefigureerd in een nieuwe Nederlandse film (Complexx): Het meisje op de foto moest in deze film aan komen rijden met deze auto. Vlak voordat ik de foto nam heb ik haar uitgelegd hoe het allemaal werkt (wat je ook doet, blijf van het gaspedaal af). Vandaar deze setting.

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » di 01 aug, 2006 17:34

mijlenver zeker?

Was de auto verder voor haar op afstand bestuurd?

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » di 01 aug, 2006 17:42

Ze moest een paar keer met de auto een paar meter komen aanrijden. En dus telkens ook weer achteruit terug (eng...). De uiteindelijke opnames heb ik niet meer meegemaakt, want ik moest er weer vandoor (helaas terug niet met de DB9 dus).

Als je 160 rijdt en je geeft vol gas, dan schakelt ie twee versnellingen terug van zijn 6 naar zijn 4 en pas ver boven de 200 gaat ie door naar zn 5. Echt heftig! Een ongelovelijke ervaring. Had ik niet willen missen.

Plaats reactie